Gyda Skrevet 26. juli 2003 #1 Del Skrevet 26. juli 2003 Etter å ha vært på ferie i utlandet i tre uker, er jeg nå helt forbiseilt med tanke på hva som skjer i tv-serien "Kar for sin kilt". Før jeg dro, var det store omveltninger og Golly og han i kilt måtte flytte inn på godset fordi huset deres skulle leies ut. Når jeg i dag ser på tekst-tv og leser om dagens episode, ser jeg at de må venne seg til livet uten Golly. Har han dratt sin veg, er han død????? Hva har skjedd?? Noen som kan hjelpe meg før dagens episode begynner??... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 26. juli 2003 #2 Del Skrevet 26. juli 2003 Golly forlot serien i forrige episode. Han begynte å se dårlig, så han bommet når han skulle skyte en av ulvene som hadde rømt, gjorde feil i regnskapet og lignende. Det var visst en øyesykdom i hans familie, og den hadde han nå fått, dermed valgte han å forlate "gården". Dessuten tok han kokka og han i kilt på fersken mens de klinte i skogen. Golly var jo forelsket i kokka, så han ble svært skuffet og følte seg bedratt av sin gode kompis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gyda Skrevet 26. juli 2003 Forfatter #3 Del Skrevet 26. juli 2003 Takk skal du ha, Angeleyes. Kommer til å savne Golly. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 26. juli 2003 #4 Del Skrevet 26. juli 2003 Ingen årsak. :blunke: Blir ikke helt det samme uten Golly..Men det ble ikke det samme etter at faren døde heller, så.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hege Skrevet 27. juli 2003 #5 Del Skrevet 27. juli 2003 Golly er tilbake Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 27. juli 2003 #6 Del Skrevet 27. juli 2003 Er'n? Pga mine klønete øye"problemer" i går fikk jeg ikke sett på. Hva skjedde? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gyda Skrevet 27. juli 2003 Forfatter #7 Del Skrevet 27. juli 2003 Golly hadde gjemt seg i skogen for å være i fred og ingen til bry når han ble gammel og blind. Lexi visste at han var der, og bar ut mat til ham. Dette oppdaget Archie, og han og Duncan skulle dra og lete etter ham og overtale ham til å bli med hjem igjen. Etter at de hadde funnet Golly, som fremdeles ikke var interessert i å bli med hjem, falt Archie ned i et dypt hull inne i grotta som Golly bodde i. Han forstuet en fot og fikk en skulder ut av ledd. Han kunne ikke komme opp på egenhånd, så da måtte Golly hoppe ned til ham og hjelpe ham. Duncan klarte ikke å ta han med tilbake til bilen på egenhånd, så Golly måtte bli med. - og da ble han like godt med hjem også. Alle var lykkelige og glade for at han kom hjem. Og det viste seg at Hector i sin tid hadde opprettet et fond i tilfelle sykdom blant sine ansatte, så Golly kunne få øyeoperasjon... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 27. juli 2003 #8 Del Skrevet 27. juli 2003 Så bra Takk skal du ha! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marianne Skrevet 27. juli 2003 #9 Del Skrevet 27. juli 2003 Og jeg som ikke har sett det for jeg trodde det var repriser. Når går det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ukjent Skrevet 28. juli 2003 #10 Del Skrevet 28. juli 2003 NRK lørdager 21.30 - 22.20 :smile: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå