Wepsa Skrevet 5. juni 2009 #1 Skrevet 5. juni 2009 Er det noen som har vært i forhold hele livet, og plutselig blir singel for første gang? Hvordan gikk det? Skummelt! Tanker som hvordan skal jeg trives i mitt eget selskap uten å bli ensom. Takle alt alene.. Ja det er tusen tanker som flyr rundt i hodet mitt!
Gjest TiMiii Skrevet 5. juni 2009 #2 Skrevet 5. juni 2009 var selv i forhold fra jeg var 13 til jeg ble 21, heeeeelt jævlig da jeg sto igjen alene, men man overlever da faktisk:D var jo div. forhold, hvor alle overlappet hverandre. De fleste var langvarige, for d er jo slik jeg liker dem Uansett så var følelsen helt forferdelig, aldri hatt d slik. Men med tiden til hjelp så gikk d ganske bra, man måtte tvinge seg til å se film for første gang alene uten noen å diskutere sammen med etterpå eller dele div. synspunkter på ting og tang :S Har akkurat blitt sammen med en igjen nå, og må si; forhold er best! :D
Umbriel Skrevet 5. juni 2009 #3 Skrevet 5. juni 2009 (endret) Var i forhold fra 18-26, og panikken var stor da døren til hele verden var åpen og man følte seg helt alene for første gang. Og det gikk altså over all forventning, det er sunt å bli selvstendig, klare seg selv og skjønne at man ikke er avhengig av å ha en kjæreste for å ha det bra ! Ja, det er skummelt i starten, men etterhvert så går det seg til, og mye har med innstilling å gjøre. Ja, selvfølgelig er det dager man kunne tenkt seg en kjæreste, men man må fokusere på det positive her i livet og gjøre det beste ut av situasjonen, treffe venner og familie, få opplevelser og nye impulser inn i livet ditt, så skal du se det går så bra så Endret 5. juni 2009 av Umbriel
Gjest gjestdeluxe Skrevet 5. juni 2009 #4 Skrevet 5. juni 2009 Tanker som hvordan skal jeg trives i mitt eget selskap uten å bli ensom. Takle alt alene.. Ja det er tusen tanker som flyr rundt i hodet mitt! Det var på tide! Kjempeflott!
Wepsa Skrevet 5. juni 2009 Forfatter #5 Skrevet 5. juni 2009 Hehe takk for svar.. Min drøm er å klare meg på egenhånd. Men er inne i en tøff periode nå så tror derfor det er litt vanskeligere å se for seg ting Men mitt mål er å være selvstendig, og leve livet med den troen at en kan stole på seg selv, og slipper tenke på noen andre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå