Gjest Gjest Skrevet 5. juni 2009 #1 Del Skrevet 5. juni 2009 hva er vanlig etter å ha møtt hverandre og begge hadde det bra liksom, ingen avtale om å treffes igjen men fine meldinger..synes slik er dritvanskelig og glad det går saaaaakte men tenker jo litt på det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 5. juni 2009 #2 Del Skrevet 5. juni 2009 hva er vanlig etter å ha møtt hverandre og begge hadde det bra liksom, ingen avtale om å treffes igjen men fine meldinger..synes slik er dritvanskelig og glad det går saaaaakte men tenker jo litt på det HMM...er så mye regler ute og går, så klin umulig å holde styr på det for min del. Jeg syns det er greit å vise den jeg da har truffet at jeg hadde det kos og håper vi kan ta en date igjen, uten å kvele/mase for mye med personen. Men føler du det var gjensidig, kan du vel sende en sms et par dager etter daten og høre om hva han/hun skal til helga f.eks... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 5. juni 2009 #3 Del Skrevet 5. juni 2009 Når jeg har vært på en bra date og jeg finner ut at jeg vil bli bedre kjent, så sier jeg ifra. Da sender jeg en mld etter daten og takker for en hyggelig date og håper på å treffes igjen snart. Jeg ser ingen grunn til å vente 3 dager eller noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 5. juni 2009 #4 Del Skrevet 5. juni 2009 Når jeg har vært på en bra date og jeg finner ut at jeg vil bli bedre kjent, så sier jeg ifra. Da sender jeg en mld etter daten og takker for en hyggelig date og håper på å treffes igjen snart. Jeg ser ingen grunn til å vente 3 dager eller noe. Hadde alle jenter tenkt sånn så hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Stjernedryss_* Skrevet 5. juni 2009 #5 Del Skrevet 5. juni 2009 Når jeg har vært på en bra date og jeg finner ut at jeg vil bli bedre kjent, så sier jeg ifra. Da sender jeg en mld etter daten og takker for en hyggelig date og håper på å treffes igjen snart. Jeg ser ingen grunn til å vente 3 dager eller noe. Det gjør jeg også. For tiden dater jeg faktisk en fyr som sender like mye meldinger som meg. Sendte melding rett etter første date om at det var hyggelig og at jeg håpet vi kunne gjenta det, og fikk kjempehyggelig svar tilbake. Det er ikke sånn at jeg er bombesikker på hva jeg vil eller noe sånt, men jeg synes han er en søt gutt og har lyst til å bli bedre kjent. Ser ingen grunn til å skjule det, og hadde heller ikke blitt mer interessert om han var tilbakeholden ovenfor meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 5. juni 2009 #6 Del Skrevet 5. juni 2009 det var gjensidig at begge hadde det fint / meldinger etterpå..likevel ble det ikke spurt om noe mer deretter, vet ikke..tror ikke noen tør, selv om praten og alt er bra kjenner vi hverandre rett og slett for lite. men men, den som lever får se, har ikke hastverk, å treffes igjen litt for tidlig blir kvelende for meg uansett, tranger lang tid selv om gode vibber. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 5. juni 2009 #7 Del Skrevet 5. juni 2009 Hadde alle jenter tenkt sånn så hehe Gjør ikke alle jenter det? Ikke alle gutter som gjør det heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 5. juni 2009 #8 Del Skrevet 5. juni 2009 Gjør ikke alle jenter det? Ikke alle gutter som gjør det heller. Nei, sikkert mange gutter som ikke tenker sånn også, men min erfaring knytter seg til jenter hehe Nei, syns jeg ganske så ofte hører fra venninner og lignende at de liker en kar, men skal spille hard2get, han må ta initiativ først osv. Like dumt å spille spill om man er jente/gutt såklart.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 5. juni 2009 #9 Del Skrevet 5. juni 2009 Nei, sikkert mange gutter som ikke tenker sånn også, men min erfaring knytter seg til jenter hehe Nei, syns jeg ganske så ofte hører fra venninner og lignende at de liker en kar, men skal spille hard2get, han må ta initiativ først osv. Like dumt å spille spill om man er jente/gutt såklart.. Veldig dumt om både jenter og gutter tenker sånn. Vente på at den andre parten skal ta kontakt og spille hard2get. Det er bare dumt synes jeg. Like greit å si med en gang at man hadde det hyggelig på en date enn å gå rundt og vente på å få tilbakemelding. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 5. juni 2009 #10 Del Skrevet 5. juni 2009 Veldig dumt om både jenter og gutter tenker sånn. Vente på at den andre parten skal ta kontakt og spille hard2get. Det er bare dumt synes jeg. Like greit å si med en gang at man hadde det hyggelig på en date enn å gå rundt og vente på å få tilbakemelding. Jupp, helt enig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjernedryss Skrevet 5. juni 2009 #11 Del Skrevet 5. juni 2009 Jeg har venninner som synes det er turnoff når gutter "maser", men det er jo synd for dem. Det er jo på den måten man aldri klarer å finne en som er interessert i noe seriøst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjesingen Skrevet 5. juni 2009 #12 Del Skrevet 5. juni 2009 Hvorfor gjør vi det så vanskelig for hverandre egentlig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 5. juni 2009 #13 Del Skrevet 5. juni 2009 Hvorfor gjør vi det så vanskelig for hverandre egentlig? nei det skjønner ikke jeg heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 5. juni 2009 #14 Del Skrevet 5. juni 2009 Hvorfor gjør vi det så vanskelig for hverandre egentlig? Jenter sin skyld, de som er spillets mestere hehe (Tuller altså...litt i alle fall....) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 5. juni 2009 #15 Del Skrevet 5. juni 2009 Jenter sin skyld, de som er spillets mestere hehe (Tuller altså...litt i alle fall....) Hehe, ikke bare vår skyld vel.. Er nok flinke til å spille dere og. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 5. juni 2009 #16 Del Skrevet 5. juni 2009 Hehe, ikke bare vår skyld vel.. Er nok flinke til å spille dere og. ja, er nok likt fordelt, men tror gutter generelt er litt dårligere på å spille, vi røper raskere vår fasinasjon hehe :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 5. juni 2009 #17 Del Skrevet 5. juni 2009 ja, er nok likt fordelt, men tror gutter generelt er litt dårligere på å spille, vi røper raskere vår fasinasjon hehe :D Ja du har nok rett. Både gutter og jenter kunne blitt flinkere til det der.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 5. juni 2009 #18 Del Skrevet 5. juni 2009 Om du synes daten var fin og ikke ser klare teng på det motsatte fra motparten sender du en melding og spør om vedkommende vil finne på noe sammen en dag. Hvor vanskelig kan det være? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 6. juni 2009 #19 Del Skrevet 6. juni 2009 Om du synes daten var fin og ikke ser klare teng på det motsatte fra motparten sender du en melding og spør om vedkommende vil finne på noe sammen en dag. Hvor vanskelig kan det være? Jeg så klare tegn og fikk fine meldinger tilbake, men samtidig sa han at han at han var en pingle, vel,, det var nok for meg.. sa hadet og farvel,.. fikk ikke ett adjø en gang.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 6. juni 2009 #20 Del Skrevet 6. juni 2009 Jeg sa det til han jeg dater jeg, at jeg ikke kan fordra det der spillet med de såkalte "reglene" og de dagene du bare går og venter i usikkerhet for om han vil se deg igjen. Så i begynnelsen avtale vi ny date, med en gang i stede for å vente noen dager. Var utrolig behagelig å slippe å gå og vente på den meldinga. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå