Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg og kjæresten har vært sammen i fire år. Jeg merker at jeg har mye større behov for å være sammen med ham, enn motsatt. Vi bor ikke sammen og har begge mye på planen så i det siste har det gjerne gått ei uke mellom hver gang vi har hatt en kveld sammen. Det betyr ikke at vi ikke har møttes,feks spist middag sammen før vi har gjort andre ting sammen med andre/jobb/skole osv.

Men fordi det blir sånn ønsker jeg å planlegge uka litt mer sånn at jeg vet vi får tid sammen, helst at vi har en kveld sammen to-tre ganger i uka.

Men det jeg egentlig lurer på, er det vanlig at jenta er mer "klengete" enn gutten, og har mer behov for å være med kjæresten, og mindre behov for å være sammen med venner enn det gutten har?

(det må sies at vi begge har venner som vi liker å være sammen med, men han er ofte mer sammen med sine venner enn hva jeg er, de kan møtes for å spille xbox bare en time eller to uten at det gjør noe, mens med mione venner planlegger vi som oftest en hel kveld sammen, ikke bare sånne kortvisitter)

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Ikke nødvendigvis, i vårt forhold er det ikke slik. Jeg vil ikke påstå at noen av oss er klengete, men vi begger liker godt hverandres selskap. Dette er ikke bare fordi vi er kjærester og forlovet, men også fordi vi tross alt også i tillegg er svært gode venner, vi deler en god del interesser, og vi er også veldig like av lynne og personlighet. Ingen av oss er spesielt sosiale, om man kan si det slik. Altså, begge har gode venner, jeg har mine interesser osv, og vi liker å være med venner, men ingen av oss er spesielt glad i å feste, dra på byen osv, og ergo blir det jo til at vi tilbringer ganske mye tid sammen.

Personlig liker jeg dette veldig godt, fordi jeg trives så utrolig godt i selskapet hans, og dette er noe han tydelig også har uttrykt overfor meg. For å si det slik, han har sagt klart i fra at han foretrekker å være sammen med meg, noe jeg ikke har noe i mot, da jeg i grunn tenker like dann (misforstå meg rett, jeg liker selvsagt godt å tilbringe tid med min bestevennine, det er ikke det altså). :)

Mvh Yvonne :heiajente:

Endret av Yvonne
Gjest brutal_mann
Skrevet

Nei. Har aldri opplevd at en kvinne er merklengete enn mannen. Som regel er kvinner meget så kjølige.

Gjest strykebrett
Skrevet

Etter hva jeg har oppfattet gjennom mine venninners forhold opp gjennom tidene tror jeg det er ganske så vanlig. Kan huske flere venninner som har klaget over det samme i sine forhold.

Gjest Gjestefisk
Skrevet

For oss er det omvendt, min kjære gutt har avlyst alt annet enn meg siden vi ble sammen, vil bare kose seg hjemme med meg.

Jeg blir snart kvalt, og pakker snippesekken ved neste korsvei.

Gjest Stjernedryss
Skrevet
Nei. Har aldri opplevd at en kvinne er merklengete enn mannen. Som regel er kvinner meget så kjølige.

Hvis du bare opplever kjølige jenter har du enten vært veldig uheldig, eller det har kanskje noe med deg å gjøre?

Skrevet

Jeg vil også si at det er vanlig. Jeg har opplevd at enten jeg eller kjæresten min er mer interessert i å finne på noe enn den andre. Både tidlig og sent i et forhold.

Skrevet

Tror egentlig det er vanlig, men mine førstehåndserfaringer er at begge parter er "periodeklengete" :ler: , dvs. at i perioder vil han være oftere sammen enn det jeg vil og omvendt.

(Men så hender det faktisk at vi er på samme nivå også ;) )

Gjest LonelyAngel
Skrevet
Tror egentlig det er vanlig, men mine førstehåndserfaringer er at begge parter er "periodeklengete" :ler: , dvs. at i perioder vil han være oftere sammen enn det jeg vil og omvendt.

(Men så hender det faktisk at vi er på samme nivå også ;) )

Samme her! Av og til vil han mest, og av og til vil jeg kose mest..

Skrevet

Kjenner meg litt igjen i den ja, TS.

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg tolka det slik at du vil planlegge, han planlegger som regel ikke. Planlegging er mer styr. Jeg er en ikke-planlegger, og når jeg er sammen med noen som må planlegge føler jeg meg til tider kvalt. sjøl om det i utgangspunktet kunne være greit.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...