Gå til innhold

Vanlig å måle?

Joplaya

Anbefalte innlegg

-Ehm- *kremt* -ja, la oss holde oss til tema her:- måle oversiden under vann, undersiden over vann, med eller uten kondom, før eller etter halmhopping, vatring på langs eller tvers-  

"nei nå kom jeg helt utav det, som den nyfødde sa......." :ler:  :ler:  :ler:

Skal du måle oversiden under vann, og undersiden over vann, da må du være kjapp.

For dersom du skal klare det, så må mannen stå på hodet.

Blir han for lenge under vann med hodet, så må du droppe halmhopping, og begynne med halmstopping i steden.

(Fylle kondomen med halm, da mannen mest sannsynlig har druknet, og ikke er brukendes lenger) :hoho::hoho::hoho:

Nå høres det ut som at Cita bør gå å legge seg.

God natt :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Coolaid

Tror kanskje at dere damer er mere opptatt av størrelse og penis enn det gutta er. Selv kan jeg si at jeg aldri har målt den og kan heller ikke huske at det har vært diskutert blandt kompisene mine. Tror man kan overføre dette til puppene deres. Tror dere er kjempeopptatt av alt som har med dem å gjøre. Tror vi gutter er litt sikrere på oss selv enn at vi gidd ofre altfor mange tanker på størrelsen osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

-Ja du ser jo Blåmann, hva dette endte opp med! :lol:

"Lått og løye" som vi sier her i Stvgr.- så vi tar det ikke så veldig seriøst, vi heller,da.-(Kanskje noen få)

Jøss, som jeg lo av den beskrivelsen til Cita..! *ler ennå*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Og som en motvekt mot dette desimeterhysteriet har noen av vårs gutta startet foreningen "Microsoft" - til forsvar for de små og myke.

Enkelte av medlemmene er litt ekshibisjonistisk anlagt, og de har startet underavdelingen "Microsoft Windows 9,8"

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har blitt målt av mine kjærester... også på ONS.... ser ikke noe rart på det... blir jo nesten samme resultat hver gang... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Det sies jo at det var kona til Bill Gates som oppfant firmanavnet... Gjett hva hun kalte det opp etter....

:hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan tro Ferdinand ble skremt da vi gikk over fra cm til inches! :ler::ler::ler:

Neida, bare tuller jeg. Vi har faktisk aldri målt hverandre vi.

Kan det være noe galt med sexlivet vårt, mon tro? :ler::ler::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg måler ikke. Aldri gjort det.

Jeg har så godt øyemål. Og kaster som regel blikket dit lenge før vi havner i halmen - da antydes et cirka øyemål, i første omgang...

:sjarmor:

Men for en morsom tråd dette var da... *ler*

Er det forresten sant at de som har små når de er slappe, blir mye større når de blir erigert - enn de som er store når de er slappe osv. Skjønte dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg måler ikke. Aldri gjort det.

Jeg har så godt øyemål.  Og kaster som regel blikket dit lenge før vi havner i halmen - da antydes et cirka øyemål, i første omgang...

:sjarmor:

Men for en morsom tråd dette var da...  *ler*

Er det forresten sant at de som har små når de er slappe, blir mye større når de blir erigert - enn de som er store når de er slappe osv. Skjønte dere?

Hmmmm.... kresen.....? :ler:

Det er sant som du sier, små i slapp tilstand vokser i gjennomsnitt seg større erigert enn det store i slapp tilstand gjør. Derfor er det klin umulig å si om en gutt er stor eller liten før man faktisk ser ham erigert! :wink:

Kevin, liten, men tynn slapp, og liten men tynn erigert... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grunnen til mitt gode øyemål er den klassiske linjalen jeg fikk utdelt på grunnskolen. Den målte tjue centimeter, pluss endene - og jeg husker nøyaktig hvor langt det var. Forresten, så har jeg den ennå - et eller annet sted her i rotet på kontoret.

Men jeg har jo gått på andre skoler etterpå - og da måtte vi kjøpe en linjal som målte femogførti centimeter. Den har jeg også fremdeles. Istedet for å lese bak på melkepakka når jeg spiste lunsj, studerte jeg linjalen som lå foran meg på skrivebordet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller hva veier mest, en slapp, eller en stiv ??

Venter på svar  :hoho:  :hoho:  :hoho:  :hoho:

En stiv, den er full av blod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg målte en gang med en eks; ganske morsomt i grunnen :D

Særlig fordi det var i forbindelse med en gipsavstøpning, som om jeg må få si det selv ble ganske vellykka :kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...