Gjest Gjest Skrevet 5. juni 2009 #1 Skrevet 5. juni 2009 Hvor har dere bestilt blomsterdekorasjoner og brudebuketten fra?
Gjest Gjest Skrevet 5. juni 2009 #2 Skrevet 5. juni 2009 Jeg skal lage alt selv, så jeg bestiller bare blomster fra en blomsterbutikk i nærheten.
Gjest Gjest Skrevet 5. juni 2009 #3 Skrevet 5. juni 2009 Du som skal lage selv, hvor lang tid regner du med å bruke? Hva slags blomster bruker du, og kan det lages dagen før?
Gjest Gjest Skrevet 5. juni 2009 #4 Skrevet 5. juni 2009 Jeg bestiller alt fra blomsterforretning. Gidder ikke å bruke hele dagen før på blomster, regner med jeg har nok av andre ting å gjøre 2000-2500 for bukett + knapphullsblomster 300-500 per oppsats (alt etter hvilke blomster jeg bestemmer meg for å bruke)
Gjest Gjest Skrevet 5. juni 2009 #5 Skrevet 5. juni 2009 Jeg bestiller alt fra blomsterforretning. Gidder ikke å bruke hele dagen før på blomster, regner med jeg har nok av andre ting å gjøre 2000-2500 for bukett + knapphullsblomster 300-500 per oppsats (alt etter hvilke blomster jeg bestemmer meg for å bruke) Jah, btw. Blomsterforretningen lager oppsatsene dagen i forveien, men bukett og knapphullsblomster lages på bryllupsdagen. Dette for å sikre at blomstene holder seg friske og pene hele dagen. Kjipt om knappehullsblomsten henger allerede i kirka.
Gjest Gjest Skrevet 5. juni 2009 #6 Skrevet 5. juni 2009 vi har tenkt å bestille fra plantasjen vi og regner med å betaler ca rundt 4000 kr for brudebukkett og knapphulsblomster og oppsatservtil ca 400 kr pr stykk.
Gjest Gjest Skrevet 7. juni 2009 #7 Skrevet 7. juni 2009 Du som skal lage selv, hvor lang tid regner du med å bruke? Hva slags blomster bruker du, og kan det lages dagen før? Tiden har jeg ikke tenkt på enda, det er enda et år til dagen. Jeg skal kun ha roser, og regner med å hente dem 1-2 dager før og gjøre alt klart da. Jeg skal ha en helt enkel bukett, og helt enkle buketter på bordene. Jeg hater fancy overpyntede buketter, og jeg gidder ikke betale for noe jeg helt fint kan fikse selv. Vasene skal jeg pynte og gjøre klare på forhånd, så det blir bare å kutte til blomstene i riktig lengde og fjerne bladene før vi setter de oppi vasene. Det kan hende jeg surrer en sølvståltråd med glassteiner på rundt, men er ikke helt sikker enda. Jeg regner med å få hjelp av forlover eller familie til dette. Roser kan helt fint stå et par dager så lenge de står kjølig. Jeg skal naturligvis teste det ut etterhvert.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå