Gå til innhold

Hvilken kjole i bryllup?

14062003

Hvilken kjole skal jeg ha på meg?  

1. 1. Hvilken kjole skal jeg ha på meg?

• Den rosa med sølvpynt
      7
    • Den lilla med gullpynt
      18

Anbefalte innlegg

Den lilla var finest.

Jeg ville virkelig gjort et tappert forsøk på å få fatt i bruden, slik at hun vet om kostymet på forhånd. Ja, jeg mener at dette ser ut som kostymer, som om dere har kledd dere ut, og det kommer garantert noen av gjestene til å reagere på. Derfor, hør med bruden hva hun synes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Stakkars deg, 14062003! Tenk å få så mye dritt når du faktisk bare spør om hvilken du skal velge! Ikke OM du skal bruke dem! Stå på! Synes det der supert å stille i noe litt utradisjonelt. Drakten mannen din skal bruke var skikkelig flott! Lykke til! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For det første: Skal gjestene være usynlige, grå mus i bryllupet som IKKE skal synes? Da kan man allikavel spare seg mange penger og la være å invitere gjester.

FLOTT AT NOEN TØR NOE ANNET ENN EN SVART KJOLE!!

For det andre: Gå med det DU liker og føler deg vel i. Det har ingen andre noe med å kritisere.

For det tredje: Brudeparet kan da ikke styre hva andre gjester skal ha på seg. Greit at de skriver antrekk i invitasjonen, men det får da være grenser.......

STÅ PÅ LILLE VENN OG HOLD FAST VED DIN STIL OG PERSONLIGHET!!

Og siden det blir sagt at bryllupet er over; hvordan gikk det? Fikk dere ALL oppmerksomhet og brudeparet ble sittende som veggpryd eller?

DON`T THINK SO

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fy fader!

Her var det mye crap!

Tenk litt da jenter! Ha litt empati!

Jeg synes personlig at slike klær er utrolig vakre, og om det er greit for brdeparet, så sier jeg go for it.

Flere her har kommentert i vildens sky, selv om diskusjonen i utgangspunktet var om hvilken som passet best.

Synes det er flott om noen tør å være litt annerledes jeg,- selv om jeg personlig synes mannen var litt vel stivpynta.

Man SKAL jo pynte seg i bryllup, og det er det hun og mannen gjør (gjorde?)

Fillern så mye pepper en stakkar får her fortida,- synes det tar helt av.

Skjerp dere!

Forresten så synes jeg begge var fine, men den lille hakket over ?

Lekkert tilbehør :D

Ups,- så jo at tråden var litt gammel...

Jaja. Til ettertanke bare!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...