Gå til innhold

Hvilken kjole i bryllup?

Hvilken kjole skal jeg ha på meg?  

1. 1. Hvilken kjole skal jeg ha på meg?

• Den rosa med sølvpynt
      7
    • Den lilla med gullpynt
      18

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg likte heller ikke noen av antrekkene, ikke til bryllup i hvert fall, men måtte jeg valgt en av de så hadde det blitt den lilla...

Gjest Embla s
Skrevet

Jeg syns som Pip at den rosa er finest til denne anledningen pga lenger skjørt/overdel.

-------------------------------------

Syns det er utrolig mange frekke svar her :fy: Som en del andre har påpekt: Hun spør ikke om hun kan bruke disse, hun spør hvilke hun skal velge. Har dere for vane å kritisere andre menneskers antrekk på denne måten eller er det bare her inne at frekkheten får fritt utløp?

Det er ikke lenge siden det var en (eller fler?) tråder om disse kinesisike kjolene som alle syns var sååå fine og "hvor kan vi få kjøpt dem"... Har også bekjente som har fått nydelige asiatiske antrekk i gave og disse blir gjerne brukt når vedkommende skal være ekstra fin... Men for all del - tre nisseluen godt ned over ørene deres og vis hvor lite folkeskikk dere har....

Skrevet
Som sagt i innlegget mitt; jeg mente på ingen måte å være slem eller ekkel, men personlig likte jeg ikke kjolene, og synes ikke de passer til et bryllup.

Da har jeg både gitt uttrykk for hva jeg selv mener om kjolene, samt gitt svar på det hun spør om.

Jeg synes ikke ditt innlegg var så fælt (om det ikke er et av de som er slettet). Noen skrev jo bare for å slenge dritt. De som kom slengende med pysjamaskommentarer synes jeg virkelig burde se seg om i verden, og se hva folk går med!

I et diskusjonsforum må det være takhøyde for å gi uttrykk for sin personlige mening. Hvis ikke, er det vel egentlig liten vits i å lufte ting her - hvis alt er basert på at man kun skal få positive tilbakemeldinger?

Jeg var forberedt på negativ reaksjon på mitt valg, men ikke sånn drittslenging. Dessuten ser jeg ikke vitsen med å slenge dritt på den måten det ble gjort. Det er bestemt hva jeg skal ha på meg - og sa fra at jeg ble såret. Menmen, sånn er det ofte på Internett - folk glemmer at det er mennesker med følelser som sitter på andre siden av tastaturet.

PS: Jeg er ikke A4. Det er jeg stolt av og gleder meg som en helt til bryllupet i helgen! Skal bli sååå festlig å se det "fra den andre siden" - etter selv å ha giftet meg.

Skrevet

Beklager, syntes ikke dette er ett passende bryllups antrekk.... :roll:

Hva med et sort skjørt og den lilla overdelen?

Anntrekket til din kjære passer best på et karnevall.

Beklager, men jeg tror dere kommer til å angre bittert om dere møter opp i din veninndes bryllup i disse anntrekkene. :oops:

Skrevet

:D Hei.

Hvis jeg MÅ velge måtte det blitt det rosa.

Men mannen din bør helt klart finne seg noe annet.

Vil ikke være slem!

La Guapa

Skrevet
PS: Jeg er ikke A4. Det er jeg stolt av og gleder meg som en helt til bryllupet i helgen! Skal bli sååå festlig å se det "fra den andre siden" - etter selv å ha giftet meg.

Vet du hva? Jeg synes du skal snakke med brudeparet og høre hva de synes jeg. Jeg tror du tar en ekstremt stor risiko om du møter opp i dette antrekket uten å ha fått det "godkjent" av dem på forhånd. Mye nettopp fordi mannen din skal ha hvitt antrekk, men også fordi dette er veldig spesielle klær. Om brudeparet synes det er greit, så kan du ha dem. :D

Skrevet

Jeg må si meg enig med Tjorven her - snakk med brudeparet. Det er ikke til å unngå at dere vil få masse oppmerksomhet hvis dere stiller i disse antrekkene (spesielt mannen din)- selv om dette ikke er hensikten deres. Og svarene her inne har jo vist at de sannsynligvis vil være både positive og negative.

Jeg er vanligvis imot at brudeparet skal ha noe med gjestenes antrekk å gjøre, men når det er såpass spesielt som det her (og når det tydeligvis er mange som mener at dette ikke passer seg i et bryllup), ville jeg rådført meg med brudeparet, eller evt. forlovere/brudeparets foreldre, hvis du ikke vil stresse brudeparet. Her er det nok STOR fare for at dere vil ta mye av oppmerksomheten fra brudeparet, og det vil nok slå mest tilbake på dere selv er jeg redd...

Skrevet

Siden bruden er på nett, har jeg spurt henne hva de synes. Jeg vet hva svaret blir, men har allikevel gjort det.

Skrevet
Siden bruden er på nett, har jeg spurt henne hva de synes. Jeg vet hva svaret blir, men har allikevel gjort det.

Det tror jeg var lurt! :blunke:

Skrevet

Hold oss oppdatert da! Dette engasjerte jo tydeligvis ganske mange her.

Håper dere får en kjempekoselig dag i din venninnes bryllup.

Skrevet
I et diskusjonsforum må det være takhøyde for å gi uttrykk for sin personlige mening. Hvis ikke' date=' er det vel egentlig liten vits i å lufte ting her - hvis alt er basert på at man kun skal få positive tilbakemeldinger?[/quote']

Meget bra sagt!

Selve spørsmålet om hvilken kjole du bør bruke, velger jeg å ikke besvare. Nettopp fordi det kun er forventet positive tilbakemeldinger, noe jeg ikke kan gi. Desverre.

Skrevet

Har du fått noe svar fra bruden? :D

Skrevet

Nei, jeg har ikke fått noe svar fra bruden. Hun har tydeligvis annet å drive på med, for meldingen min er ikke lest av henne en gang.

Skrevet
Nei, jeg har ikke fått noe svar fra bruden. Hun har tydeligvis annet å drive på med, for meldingen min er ikke lest av henne en gang.

Det var jo synd. Håper du får et positivt svar fra henne, det ville jo naturligvis være det beste! :D

Skrevet

Den lilla var best.

Mannen din kan umulig gå i dette i bryllupet? Beklager, men du spurte.

Gjest Eføya ikke innlogget
Skrevet

Hei!

Du skriver at dere garantert ikke kommer til å ta oppmerksomhet fra brudeparet, men ser du ikke etter alle reaksjonene på dette forumet at det er nettopp det dere vil gjøre? Jeg tror ikke brukerne her er så veldig annerledes enn gjennomsnittspersonen her i landet, og dersom vi regner med at gjestene vil ha gjennomsnittlig samme reaksjon på antrekkene som brukerne her, vil dere ABSOLUTT stjele oppmerksomhet fra brudeparet.

Skrevet

Ingen nødvendighet å bekymre seg for våre antrekk! Mer gidder jeg ikke å si.

• 2 måneder senere...
Skrevet
Den lilla var finest !

:Nikke:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...