Tiarra Skrevet 5. juni 2009 #1 Skrevet 5. juni 2009 Hei! Jeg har ikke sett begynnelsen av første sesongen av Frustrerte fruer og tenkte jeg skulle se det på nettet. Men etter tre episoder skjønte jeg ingen ting! Når de viste hva som skjedde i forrige episode viste det ting som jeg ikke har sett i det hele tatt! F. eks at Mike ligger på sykehuset, at Bree og mannen lengre ikke har ekteskapsproblem lenger (eller er det ny mann for de brukte et annet navn p han). Og hun som dødes mann og den kisten får vi ikke vite mer om i de neste episodene? Er det sånn at de har hoppet over detaljer sånn at serien ikke blir kjempelang? Er det noen som husker hvordan ting henger sammen? Takk! Love Tiarra
Tiarra Skrevet 5. juni 2009 Forfatter #2 Skrevet 5. juni 2009 Eller har de lagt ut på nettet i feil rekkefølge?
Tiarra Skrevet 5. juni 2009 Forfatter #4 Skrevet 5. juni 2009 Takk, men det er der jeg ser den. Det er noe helt annet jeg lurer på.
Gjest Gjest Skrevet 5. juni 2009 #5 Skrevet 5. juni 2009 Takk, men det er der jeg ser den. Det er noe helt annet jeg lurer på. Tror nok at det har skjedd noe feil. Her finner du recaps fra første sesong: abc - DHW recaps. Episode 3 heter forresten Pretty Little Picture og episode 4 Who`s That Woman.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå