Gjest Linemoren Skrevet 5. juni 2009 #1 Skrevet 5. juni 2009 Hei jenter og gutter! Jeg henger plutselig ikke helt med på musikkfronten, så nå tenkte jeg å brenne meg en skikkelig go'cd for sommeren. Har dere noen i sikte? Hvilken sang synes du er hot for øyeblikket? Eller er den en sang du har fått på hjernen? Tell me!:-)
Gjest Linemoren Skrevet 5. juni 2009 #2 Skrevet 5. juni 2009 Også en ting til: Har dere noen tøffe svenske sanger på lur?:-)
Gjest kenneth Skrevet 5. juni 2009 #3 Skrevet 5. juni 2009 At du ikke "henger med på musikkfronten" er på ingen måte et minus. Hot? Øh... Fever Ray er litt artig. Svensk that is. Ellers er Journeys Separate ways noe som aldri blir un-hot.
Purple Diamond Skrevet 5. juni 2009 #4 Skrevet 5. juni 2009 Har for tiden dilla på Demi Lovatos La La Land. Ja, litt fjortis, I know... =p
mee mee Skrevet 10. juni 2009 #5 Skrevet 10. juni 2009 jeg har for tiden dilla på lilly allen med fuck you
Gjest EmilyLane Skrevet 17. juli 2009 #7 Skrevet 17. juli 2009 Skikkelig sommerlåt en bare blir i dansehumør av
Gjest EmilyLane Skrevet 17. juli 2009 #10 Skrevet 17. juli 2009 Donkeyboy med Ambition !!!!!!! AmbitionS Den glemte jeg, men den er en så stor del av hverdagen min at jeg ikke enser den....men hører på den konstant!
Honey Skrevet 17. juli 2009 #11 Skrevet 17. juli 2009 Jeremih "Birthday sex" (up-tempo versjonen) og Tinchy Stryder "The one".
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå