Gjest Gjest Skrevet 4. juni 2009 #1 Skrevet 4. juni 2009 Holdt på med en gutt i 4 mnd. Jeg ble forelsket men ikke han.. Vi hadde en ukes pause pga mye krangling for 1-2 mnd siden, og da hadde han funnet seg ei ny, når vi begynte å snakke sammen igjen. Ettersom tiden har gått har vi snakket sammen mindre og mindre.. Og nå har han fått seg kjæreste.. Det tok han 1 mnd! Det kom som et sjokk for meg, at det skjedde så fort. Men er man forelsket, er det ikke mye å få gjort noe med.. Å! Jeg sitter her med den verste kjærlighetssorgen! Faen at jeg falt så hardt for han.. Nå sitter jeg bare hjemme, har ikke lyst til å dra ut på byen når jeg vet jeg ikke får se han.. Selvom jeg vet at det er det beste for meg. Jeg har bare mistet lysten på alt! Finner ikke livsgleden.. Prøver å være glad,men når jeg kommer hjem er det helt jævelig. På en måte var det godt å få det avklart, nå er det 100% at det ikke blir noe mellom oss. Man har alltid det dumme bittelille håpet om at han kanskje kommer tilbake. Men det gjør han ikke.. Det er litt godt at han ikke kan holde meg tilbake lenger..Nå er jeg sååå singel. Denne kvelden skal jeg bruker på å deppe ferdig å våkne opp i morgen til ett nytt kapittel i boka mi. Det var en sinnsykt bra tid som endte forjævelig. Men da må jeg bla over til neste side, og se framover.. Det var godt å skrive ned..alle jeg kan prate med sover nå så jeg måtte bare lufte noen tanker! Hva gjør dere i kjærlighetssorgen som får dere til å føle dere bedre? Vet at det eneste som funker for meg er å få følelser for en annen.. Det er jo sommeren og ikke faen om han skal ødelegge den for meg asså..det er så mye fint å se på der ute:) *dra meg opp etter nakken*
Gjest Gjest_jente23_* Skrevet 4. juni 2009 #2 Skrevet 4. juni 2009 Ville bare si at jeg føler med deg, og håper det blir bedre snart! vet så godt hvordan du har det, og det er ikke noe gøy å ha det sånn!! Lykke til
Gjest Gjest Skrevet 5. juni 2009 #3 Skrevet 5. juni 2009 Føler med deg, kjærlighetssorg er utrolig vondt og tungt. Men syns du har en fin holdning. Det er bedre for deg å få en endelig avklaring enn å gå på gress med det ørlille håpet og svingende følelser. Nå vet du beskjed og du kan sørge, bearbeide og gå videre. Jeg tror det er smart å aktivisere seg selv. Være sammen med venner, gå på kino, lese bøker, se filmer, holde seg aktiv. Og kanskje det hjelper å skrive av seg tanker og følelser. Hvis du har uoppklarte ting med ham kan det også være en ide å skrive brev eller mailer til ham som du ikke sender. Bare det å få ned følelser på papiret kan være nyttig bearbeiding. Lykke til da!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå