Gå til innhold

Det "rareste" du spiser?

Anbefalte innlegg

Skrevet
:tunge1:

Nykokt pasta med masse salt er også godt, men jeg tror jeg lar være med den smørklatten :-?

Nykokt pasta med salt, olivenolje og ketchup er nam!

Skrevet

Jeg og! :-)

Har en venninne som er dilla på frosne erter jeg da..

DEt er faktisk godt.

Skrevet

Jeg liker:

Potetmel rørt ut i vann, fordi da blir vannet så mykt og "glatt"

Fersk gjær

Østers (Er ikke så rart å like østers, men synes det er rart at jeg spiser noe som er levende OG at jeg nyter det...)

Av og til har jeg fetthunger, og da liker jeg stekefett... :oops:

Skrevet
Jeg liker:

Potetmel rørt ut i vann, fordi da blir vannet så mykt og "glatt"

Fersk gjær

Østers (Er ikke så rart å like østers, men synes det er rart at jeg spiser noe som er levende OG at jeg nyter det...)

Av og til har jeg fetthunger, og da liker jeg stekefett... :oops:

Fersk gjær? :o

Stekefett??? :o :o

Potetmel utrørt i vann er forresten veldig bra mot diaré.

Skrevet
Potetmel utrørt i vann er forresten veldig bra mot diaré.

Hvis det er sant så kom det jo noe nyttig ut av denne tråden også *ler*

Skrevet

Jeg synst at hveteboller og potetgull med paprikasmak er kjempegodt sammen :sikle:

Gjest -kebolle
Skrevet

Hakke lest hele tråden, så kanskje gjentar noe. Men

-rosiner i risgrøt tror jeg er veldig vanlig på Vestlandet (i hvert fall fikk jeg servert det på folkehøgskole der)

-skiver med agurk og nugatti var det noen som spiste der..

-mannen drikker cola med peanøtter i (fysj)

-har hørt det er godt med brødskive med jordbær og pepper på

-biff tartar syns jeg er godt, dvs rått kjøtt m rå eggeplomome og kapers etc. Mange som syns det virker ekkelt.. men er jo en klassiker og slik sett ikke "rart"

Tror ikke jeg er så rar jeg... kommer ikke på noe mer..

Skrevet

esj, jeg er ikke så rar.. spiser lite brød og pålegg.. har derimot blitt veldig uvel av mange innlegg i denne tråden her ;)

jeg har ketchup på alt - unntatt egg, grøt og supper..

middag smaker ekkelt uten ketchup.. ris, poteter, salat, pasta og spaghetti smaker jo nada!

brukte blanding med partydressing og ketchup på det meste, men ble jo så innmari feit av den dressingen, så jeg har kutta ned på den dessverre..

jeg kom på noe vi gjorde på vgs.. vi kjøpte baguetter i kantinen med ost og skinke, kjøpte liten pose med maarud paprika potetgull og stappa inn i baguetten.. det var himmelsk!! det må jeg nesten prøve igjen..

Skrevet

Vaffel med kaviar og majones er :sikle:

Skrevet
Vaffel med kaviar og majones er :sikle:

:o

Gjest Mrs. Potter
Skrevet

Har ikke så mange rare matvaner som jeg kommer på nå,men..

Fiskeboller i hvit saus med masse ketchup er kjempegodt! Sambo er overbevisst om at jeg er den eneste i hele verden som spiser noe så kvalmt! Men etter å ha lest denne tråden kan jeg motbevise det :-)

Ellers liker jeg sjokolade(melkepletter) sammen med panda-lakris(må puttes i munnen samtidig)

Sånn fine rundstykker med frø på er såå gode når de er frosne..Nam nam.

Skrevet
Har ikke så mange rare matvaner som jeg kommer på nå,men..

Fiskeboller i hvit saus med masse ketchup er kjempegodt! Sambo er overbevisst om at jeg er den eneste i hele verden som spiser noe så kvalmt! Men etter å ha lest denne tråden kan jeg motbevise det :-)

Det er da ikke noe rart? :klø:

Gjest Lady-M
Skrevet

Jeg spiser ikke så mye rart, men faren min derimot..

Bl.a. grønne epler med kaviar! Da han kom til Norge trodde han at makrell i tomat var midagsmat, så da satt han boksen rett på plata og varmet opp til det begynte å boble. Så spiste han det sammen med ris. :ler:

Kan nevnes at han er filipiner, de er rare hihi...

Skrevet
Jeg spiser ikke så mye rart, men faren min derimot..

Bl.a. grønne epler med kaviar! Da han kom til Norge trodde han at makrell i tomat var midagsmat, så da satt han boksen rett på plata og varmet opp til det begynte å boble. Så spiste han det sammen med ris. :ler:

Kan nevnes at han er filipiner, de er rare hihi...

HVa! Eple og kaviar??!? :klø:

Skrevet
jeg kom på noe vi gjorde på vgs.. vi kjøpte baguetter i kantinen med ost og skinke' date=' kjøpte liten pose med maarud paprika potetgull og stappa inn i baguetten.. det var himmelsk!! det må jeg nesten prøve igjen..[/quote']

Det er akkurat det jeg og resten av klassen gjør nå. smaker kjempegodt!

Skrevet

Jeg kan gomle crabsticks.. det synes mannen er rart.

Ellers er det mange som synes pølse i vaffel er rart..

Gjest Lady-M
Skrevet

HVa! Eple og kaviar??!? :klø:

Ja, da blir de visst litt søtt. Surt+salt=søtt. Han pleier også å ha salt på sur ananas...

Skrevet

Vannmelon med chillisaus er kjempegodt! (f.eks grønn tabasco)Jeg vet det høres merkelig ut, men det er noe med de to smakene sammen som blir så godt!

Og når man spiser grønn-eple rett etter at man har pusset tennene, så smaker det som blåbær!

Ellers tror jeg at jeg har mest vanlige sammensetninger...men svogeren min bruker kaviar på brunost, og DET er grelt det!...(jeg liker ikke kaviar, så det er kanskje ikke så rart)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...