Jens Skrevet 15. juni 2004 #121 Skrevet 15. juni 2004 folk på jobben ser veldig rart på meg når jeg spiser vaffel med gulost. Er også veldig glad i paprika potetgull i pastasausen...
Gjest agurk Skrevet 15. juni 2004 #122 Skrevet 15. juni 2004 Du tar den kalde grøten fra i går, så steker du den i panne med margarin i!
-Fisken- Skrevet 15. juni 2004 #123 Skrevet 15. juni 2004 Du tar den kalde grøten fra i går' date=' så steker du den i panne med margarin i![/quote'] Nam! :-)
Miss Marple Skrevet 15. juni 2004 #124 Skrevet 15. juni 2004 Jeg spiser nok ikke noe som er særlig rart, men min far han har syltetøy på alt, til og med på makrell i tomat.
-Fisken- Skrevet 15. juni 2004 #125 Skrevet 15. juni 2004 Jeg spiser nok ikke noe som er særlig rart' date=' men min far han har syltetøy på alt, til og med på makrell i tomat.[/quote'] :o
:-) anna Skrevet 15. juni 2004 #126 Skrevet 15. juni 2004 Jeg spiser nok ikke noe som er særlig rart' date=' men min far han har syltetøy på alt, til og med på makrell i tomat.[/quote'] Sånn er min far også. Han spiser brødskive med syltetøy og så spiser han kokt torsk eller andre middagsrester ved siden av. Hevder til og med at det er godt. :veldigsur: Så egentlig oppfant han faktisk "fusion-kjøkkenet" allerede på70-tallet. Rosiner på risgrøt er helt vanlig på vestlandet. Det er liksom det man brukser rosiner til der. Grøt med sukker, kanel og rosiner. Og sirup på potetball. Jeg spiser ikke såmye rart.., sjokolade og potetgull er kjempegodt sammen (også så sunt) og jeg elsker tørrfisk... men det er også vanlig der jeg kommer fra.
Arkana Skrevet 15. juni 2004 #127 Skrevet 15. juni 2004 Jeg spiser nok ikke noe som er særlig rart' date=' men min far han har syltetøy på alt, til og med på makrell i tomat.[/quote'] :o
Arkana Skrevet 15. juni 2004 #128 Skrevet 15. juni 2004 Stekt risengrynsgrøt er det mange som har stusset på. Men den er mye bedre stekt en bare kokt! Å ja, stekt i masse smør! Da vi var små hadde forresten jeg og broren min alltid Oboy-pulver på grøten i stedet for kanel. Husker alle venner vi hadde til middag alltid stusset på det. Broren min spiser det enda, mens jeg synes det er for søtt. Kanel og sukker derimot er nam!
Gjest 1111 Skrevet 15. juni 2004 #129 Skrevet 15. juni 2004 Jeg spiser rosiner i/med det meste. Risengrynsgrøt, lapper, pannekaker, yoghurt, kjøttdeigsaus, pizza, ris, med potetgull..
-Fisken- Skrevet 15. juni 2004 #130 Skrevet 15. juni 2004 Jeg spiser utrolig mye merkelig. For tiden har jeg dilla på kornblanding med melk og kanel på.
Gjest tusjen Skrevet 16. juni 2004 #131 Skrevet 16. juni 2004 Jeg deler jordbær i skiver og legger på brødet, strør kanskje litt sukker oppå der... Jeg har fått høre at det er rart.. Jeg synes det er kjempegodt.. tusjen
-Fisken- Skrevet 16. juni 2004 #132 Skrevet 16. juni 2004 Jeg deler jordbær i skiver og legger på brødet, strør kanskje litt sukker oppå der... Jeg har fått høre at det er rart.. Jeg synes det er kjempegodt.. tusjen Det er da ikke rart, bare kjempegodt En annen ting som er godt, er jordbær skjært i skiver, med MASSE pepper på, litt sukker og basamicoeddik. Nam!
Gjest 1111 Skrevet 16. juni 2004 #133 Skrevet 16. juni 2004 ...noe som også er godt er tomat skjært opp i skiver, lagt på brødskive og strødd over med sukker!
Gjest GreenSky Skrevet 16. juni 2004 #134 Skrevet 16. juni 2004 En annen ting som er godt, er jordbær skjært i skiver, med MASSE pepper på, litt sukker og basamicoeddik. Nam! Det skal jeg prøve!
Gjest Catwoman Skrevet 16. juni 2004 #135 Skrevet 16. juni 2004 En annen ting som er godt, er jordbær skjært i skiver, med MASSE pepper på, litt sukker og basamicoeddik. Nam! Det blir vel regnet som gourmet mat det. Jeg vet jeg spiser mye rart, men kommer ikke på noe helt konkret akkurat nå. Men jeg har en teori på at peanutsmør passer sammen med alt. Og det må lages selv.
Arkana Skrevet 16. juni 2004 #137 Skrevet 16. juni 2004 Men jeg har en teori på at peanutsmør passer sammen med alt. Og det må lages selv. Tja, synes ikke det passer med alt da, men peanøttsmør kan jeg spise med skje ut av glasset om så er. Og hjemmelaget er nydelig.
Gjest 1111 Skrevet 16. juni 2004 #138 Skrevet 16. juni 2004 Tja' date= synes ikke det passer med alt da, men peanøttsmør kan jeg spise med skje ut av glasset om så er. Og hjemmelaget er nydelig. Jeg spiser nugatti med skje ut av boksen. fantastisk godt :oops:
Arkana Skrevet 16. juni 2004 #140 Skrevet 16. juni 2004 min som spiste om en hel smørboks, med sånn der ordentlig smør, 82 %. Gutten var ikke gammel, men likevel! Samboeren min kan lett som bare det spise en skje rent smør. Jeg har problemer med å slikke opp en ørliten klatt på fingeren min, synes det er så kvalmt med så mye konsentrert fett, og så skal han vise seg og tar hele skjeen nedi.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå