LukaFrost Skrevet 4. juni 2009 #1 Skrevet 4. juni 2009 Jeg liker å kikke på make up tutorials på youtube. Noen av favorittene mine er MissChievous, panacea81 og Pixiwoos chanel. Mange har såkalte hauls og reviews, og mange produkter hadde jeg kanskje aldri hørt om uten å ha sett disse videoene. Dessuten har jeg lært endel om sminke og sånn her. Er det noen av dere som henter inspirasjon fra videoer på Youtube? Jeg vil gjerne høre deres anbefalinger.
Annikken Skrevet 7. juni 2009 #2 Skrevet 7. juni 2009 Jeg ser litt på YouTube. Favoritten er difinitivt pixiwoo. Problemet med sminkefolk på youtube er at det er det samme som går igjen, til det kjedsommelige, og de færreste er bra på å forklare "alt" grundig. Tingen med pixiwoo er at de forklarer alt fra A til Å - hvorfor bruker jeg denne foundationen til denne looken, hvorfor bruker jeg varme toner, osv. Jeg unner Lauren Luke suksessen, men det som er bra med henne er personligheten hennes, pluss at hun er god på øyensminke. Jeg er opptatt av "hudsminke" i større grad enn øyensminke (men det er sikkert fordi jeg har sett masse tutorials på øyensminke) og der liker jeg pixiwoo. Hun ene er også veldig "fair", noe jeg også er, og hun gir stadig vekk hint om hva som kan være bra for lys hud. Ellers synes jeg pinkiecharm gir gode anmeldelser av produkter. Synd mye av det ikke er å få kjøpt i Norge. Ellers er petrilude bra på halloween-sminke. Mye spennende der. Ellers kan det jo nevnes MissChiveous, MakeupByTiffanyD, MakeupGeekTV. Alle amerikanere, så de har det med å prate fælt Vil også anbefale australske askmemakeup. Hun er ikke den mest aktive, men er griseflink. Jeg oppdaget MAC gjennom youtube, og er glad for det, spesielt pga kostene deres. Veldig mye bra (men dyrt) her. Også øyenskyggene, gellineren og mineralize blush har jeg svært gode erfaringer mer MAC. Ellers liker jeg at man kan oppdage nye produkter gjennom YT - jeg har skrevet handleliste på ting av Bobbi Brown, Estee Lauder, Clinique, Smashbox, Krylon - ting som jeg kanskje ikke ville vurdert om det ikke var for YT.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå