Gå til innhold
Problemer med registrering ved bruk av windows mail (hotmail, live, outlook) ×

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg lurer på om noen vet hvor jeg får kjøpt rimelige pappesker til flytting?

Gjest Glør
Skrevet

Det er bare å spørre på dagligvareforetninger, så får du gratis, siden de uansett kaster masse esker. Eller så har de noen greie noen på Biltema.

Skrevet

Du får kjøpt flytteesker på Ikea vet jeg -der får du både store og små, og i denne tråden kom det noen greie svar for litt siden! ;)

Gjest Gjest
Skrevet

Mange gir bort flytteesker på nettet også. Sjekk på finn.no Trenger de liksom ikke etter at man har flyttet.

Skrevet

Du kan prøve på Binders og Clas Ohlsonogså.

Gjest Gjest
Skrevet

Hvis det ikke gjør noe at eskene har ulik størrelse og farge kan det også være en ide å spørre på Vinmonopolet. Eskene til dyre og knuselige pol-varer er solide og gode, men har dessverre ikke bærehåndtak.

Skrevet

Takk for svar!

Du får kjøpt flytteesker på Ikea vet jeg -der får du både store og små, og i denne tråden kom det noen greie svar for litt siden! ;)

Takk! Prøve å søke, men fant ikke med én gang, og jeg er ikke av de mest tålmodige.

Gjest Marlo
Skrevet

Stött heller opp om miljöet og bruk brukte pappesker.

Dra på Kiwi (de pleier alltid ha gode bananesker som er flotte som flytteesker), eller andre butikker som gir bort esker.

Mye bedre enn å bruke massevis av penger på å kjöpe esker (som ikke alle holder mål en gang) og du gjör en god gjerning for miljöet!

Gjest Gjest
Skrevet
Stött heller opp om miljöet og bruk brukte pappesker.

Dra på Kiwi (de pleier alltid ha gode bananesker som er flotte som flytteesker), eller andre butikker som gir bort esker.

Mye bedre enn å bruke massevis av penger på å kjöpe esker (som ikke alle holder mål en gang) og du gjör en god gjerning for miljöet!

Det kommer litt an på hvor langt man skal flytte og hva man har av eiendeler. Hvis du skal flytte langt og bruke flyttebil, er det mye enklere med esker som har lokk eller som kan lukkes. Jeg ville uansett ikke pakket servise og glass eller bøker i banankasser, det passer bedre til mindre ømfintlige ting.

Gjest Marlo
Skrevet

Bananesker har jo lokk, de er harde og ganske bra til flytting etter min smak.

Har flytta noen ganger i mitt liv, og har alltid brukt slike esker til alt fra servise, böker er de geniale til da de tåler mye vekt, skjöre objekter som er viktige for meg etc. Aldri hatt noe som har blitt ödelagt i bananesker.

Gikk derimot tom for esker en gang, og måtte desverre ty til 2 esker jeg kjöpte - vel, de falt fra hverandre og ble ödelagte.

Skrevet
Bananesker har jo lokk, de er harde og ganske bra til flytting etter min smak.

Har flytta noen ganger i mitt liv, og har alltid brukt slike esker til alt fra servise, böker er de geniale til da de tåler mye vekt, skjöre objekter som er viktige for meg etc. Aldri hatt noe som har blitt ödelagt i bananesker.

Gikk derimot tom for esker en gang, og måtte desverre ty til 2 esker jeg kjöpte - vel, de falt fra hverandre og ble ödelagte.

Jeg bruker også bananesker når jeg flytter :), men jeg har også hatt plass til å oppbevare dem til nytt bruk eller fått gitt dem videre.

Mange jeg kjenner vil gjerne bruke eskene flere ganger og gjerne oppbevare dem, men har ikke plass -da er det kjekt med kjøpte (sterke) esker som man kan slå sammen og få plass til i boden.

Bananesker har også den litt skumle åpningen på toppen som jeg gjerne flytter mitt student-servise med, men ville aldri flyttet "dyrt porselen" med de -det hadde jeg ikke turt tror jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...