Gjest Gjest Skrevet 4. juni 2009 #1 Skrevet 4. juni 2009 nå er jeg lei meg selv.. tenker hele tiden at jeg vil gå ned noen kg, men nå har jeg dyttet i meg godis igjen! jeg er så teit! og vil at denne dagen skal være over, for det har vært en dårlig dag! sånn generelt sett, ikke bare pga spisingen men i morra blir det nok bra
Mir Skrevet 4. juni 2009 #2 Skrevet 4. juni 2009 Hei hei skjønner deg godt, det er nok mange som har vært der! Det som hjalp for meg er å se for meg hvordan jeg EGENTLIG vil være =) pluss at jeg alltid føler meg skikkelig dårlig etter å ha hivd innpå med dritt. motivasjon for meg er å være med likesinnede på slankeforum ( er ikke aktiv her på KG, da det er andre forum som er mer aktive på den fronten ). Hvis du tenker at hvis du slutter med godisen idag, så blir du kjappere sunn. Hvis du venter i 4 uker, og tenker tilbake at hadde du bare starta for 4 uker siden så hadde du nok mistet både kilo og fått bedre humør! Lykke til da =) Vi er alle teite en gang i blant , men ikke vær så hard på deg selv.
Gjest Gjest Skrevet 5. juni 2009 #3 Skrevet 5. juni 2009 Hei hei skjønner deg godt, det er nok mange som har vært der! Det som hjalp for meg er å se for meg hvordan jeg EGENTLIG vil være =) pluss at jeg alltid føler meg skikkelig dårlig etter å ha hivd innpå med dritt. motivasjon for meg er å være med likesinnede på slankeforum ( er ikke aktiv her på KG, da det er andre forum som er mer aktive på den fronten ). Hvis du tenker at hvis du slutter med godisen idag, så blir du kjappere sunn. Hvis du venter i 4 uker, og tenker tilbake at hadde du bare starta for 4 uker siden så hadde du nok mistet både kilo og fått bedre humør! Lykke til da =) Vi er alle teite en gang i blant , men ikke vær så hard på deg selv. takk for svar! er nok sant det altså problemet mitt er vel å ha motivasjon lenge nok, går et par uker så tenker jeg, søren heller, kan hun spise en is kan jeg også! :sur: :sur: og jeg angrer også, hver gang!
Chanel.No5 Skrevet 5. juni 2009 #4 Skrevet 5. juni 2009 (endret) Slanking krever også mye psykisk av en, tanker og planlegging av mat, drikke osv. Det blir ofte slik at om en nekter seg enkelte mat/drikke-varer, tenker på det som Nei-mat. Resultatet av dette blir ofte at det blir mye følelser involvert ovenfor disse mat/drikkevarene. Derfor er det viktig å ikke nekte seg alt en er glad i, sett deg delmål, ta feks. en sjokolade du er veldig lysten på på en tirsdag, istedenfor å tenke at dette skal ikke du spise siden du er på slankeren er det bedre at du bruker denne sjokoladen som en gulrot foran nesen og tenk at du skal kose deg med den på lørdag, som en gevinst for vel gjennomført uke. En planlagt kosestund er ofte lettere å kontrollere enn spontane. Men en MÅ ikke spise sjokolade, is osv. når en slanker seg, men for mange betyr det mye å kunne kose seg med noe de er glad i og da er det bedre å fobeholde seg til å begrense seg til en eller to dager i uken, ofte blir det forbehldt i helgene.. Bare noen tanker.. Endret 5. juni 2009 av Lotte27
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå