Gjest Gjest Skrevet 4. juni 2009 #1 Skrevet 4. juni 2009 hei, jeg trenger råd. jeg har en venn, som er en god venn blitt. har ikke kjent han så lenge. men jeg begynner å lure på om han liker meg mer enn bare som venn. og jeg har begynt å tenke på om han vil si det til meg, si at han liker meg. hva skal jeg svare? uten å såre han? det gjør vondt å bare tenke på at jeg kan såre han! siden han har blitt en veldig god venn, og jeg er glad i han blitt, men som en venn! vanskelig situasjon!
angeleyes Skrevet 4. juni 2009 #2 Skrevet 4. juni 2009 Hvis han sier noe om det tenker jeg at du får bare være ærlig å si det som det er. Fortell at du synes han er en veldig god venn, men at du ikke har noe annet enn "vennefølelser" for ham. Det er ikke lett si slike ting, men det er bedre at du sier det slik at han ikke får falske forhåpninger.
Gjest Gjest Skrevet 4. juni 2009 #3 Skrevet 4. juni 2009 Hvis han sier noe om det tenker jeg at du får bare være ærlig å si det som det er. Fortell at du synes han er en veldig god venn, men at du ikke har noe annet enn "vennefølelser" for ham. Det er ikke lett si slike ting, men det er bedre at du sier det slik at han ikke får falske forhåpninger. det er nok sant, bare vanskelig å vite hvordan man skal få sagt det man føler.. også vil jeg ikke at det skal bli rart etterpå, sånn at vennskpet blir ødeagt liksom! takk for svar
Gjest brutal_mann Skrevet 4. juni 2009 #4 Skrevet 4. juni 2009 En sier ting akkurat slik de er. Ikke prøv å pakke inn noe ellre si halvsanneter for å vær grei. Kort og ærlig er alltid det beste.
Gjest Gjest Skrevet 4. juni 2009 #5 Skrevet 4. juni 2009 En sier ting akkurat slik de er. Ikke prøv å pakke inn noe ellre si halvsanneter for å vær grei. Kort og ærlig er alltid det beste. nei, det vil jeg ikke heller.. for vil ikke at han skal tro at kanskje det kan skje noe, siden jeg ikke føler det. er bare som sagt redd at han ikke vil snakke med meg som vanlig etter det, siden han føler seg dum eller er såret..
angeleyes Skrevet 4. juni 2009 #6 Skrevet 4. juni 2009 nei, det vil jeg ikke heller.. for vil ikke at han skal tro at kanskje det kan skje noe, siden jeg ikke føler det. er bare som sagt redd at han ikke vil snakke med meg som vanlig etter det, siden han føler seg dum eller er såret.. Jeg ville sagt at til ham det du skriver her. Si til ham at du er redd for at han skal føle seg dum eller såret og at ting skal bli rart mellom dere. Fortell at du ikke ønsker det fordi du er veldig glad i ham og ser på ham som en god venn. Det kan være han ønsker å holde litt avstand en stund og burde du dessverre respektere det.
Gjest Gjest Skrevet 4. juni 2009 #7 Skrevet 4. juni 2009 Jeg ville sagt at til ham det du skriver her. Si til ham at du er redd for at han skal føle seg dum eller såret og at ting skal bli rart mellom dere. Fortell at du ikke ønsker det fordi du er veldig glad i ham og ser på ham som en god venn. Det kan være han ønsker å holde litt avstand en stund og burde du dessverre respektere det. ja, det er kanskje det beste.. må jo bare si det som det er.. ikke noe annet å gjøre, selv om det kan bli vanskelig!
angeleyes Skrevet 4. juni 2009 #8 Skrevet 4. juni 2009 ja, det er kanskje det beste.. må jo bare si det som det er.. ikke noe annet å gjøre, selv om det kan bli vanskelig! Skjønner at det ikke er enkelt. Lykke til!
MissStiles Skrevet 5. juni 2009 #9 Skrevet 5. juni 2009 Det problemet hadde jeg også for noen måneder siden. Jeg ble kjent med en fyr litt etter at jeg ble singel igjen. Vi fant tonen og var mye sammen. Jeg lurte fælt på om han likte meg noe mer men siden jeg bare tenkte på han som en venn så sa jeg ikke noe. Plutselig en dag så kom det. Han sa at han likte meg bare mer og mer. Jeg visste ikke hva jeg skulle si men vi fant fort ut at det ikke lå noe mer der enn vennskap. Jeg var redd for å miste han som venn men heldigvis så gikk det bra. Vi er fortsatt venner. Bare vær ærlig med han!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå