Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen her som kjenner til Wella Color Fresh?

Jeg farger håret (dvs etterveksten) med permanent farge. Bruker lys brun (5).

Trenger noe for å friske opp resten av håret med, og tenkte å prøve en Wella Color Fresh istedet for å bruke permanent farge i hele.

Vurderer denne fargen (5.4) eller denne (5.0).

Er det noen som kan si noe om hvordan fargen 5.4 blir? Ønsker gjerne litt gylden tone, men er redd for at det skal bli for mye rødt i det.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har brukt Color Fresh for å vedlikeholde for eksempel en rødtone, eller den sølvfargede for å hindre at en brunfarge eller striper blir for varm. Fargen sitter ikke mer enn et par vasker, så egentlig er det mye styr for liten effekt, men hvis du har en mer porøs hårtype, varer kanskje resultatet lenger. :vetikke: Jeg har veldig glatt hår.

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg bruker denne i lillatone for å nøytralisere håret etter at jeg har stripet det og det holder lenge. Antar at bleiket hår tar letterer til seg farge.

Jeg vet at Tigi har shampo med farge, kanskje det kan være et alternativ for å bevare fargen etter bruk av color fesh.

Skrevet

Tror jeg prøver meg på en ren 5`er farge ... Har ganske glatt hår egentlig, men det er jo farget da. Er litt redd for å "overfarge" det helt med permanent farge, tenkte dette kunne være greit for å få litt glans.

Er det forresten noen her som har erfaring med glansvaskene som selges på f.eks Vita? Husker for mange herrens år siden, da tok jeg fra tid til annen en sånn mousse-glansvask. Mener å huske at jeg var fornøyd da, men vet jo ikke om den typen eksisterer enda..

Gjest Malen
Skrevet

Jeg brukte Loreal sin mousse glansvask, den er gått ut av produksjon.. Savn.. Tenkte også å prøve Wella sin color fresh, nr 5.5. Det var faktisk samme farge som frisøren farget meg sist :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...