Gå til innhold

hvor ofte klemmer du dine venner og familie?

Anbefalte innlegg

Skrevet

denne videoen fikk meg til og tenke litt

jeg kan ikke huske sist jeg fikk en skikkelig god klem!

eneste hadeklem fra mamma og pappa så lett på kinnet før jeg reiste hjemover etter påskeferie hos dem.

har aldri brukt og fått noe masse med klemmer under oppveksten (bortsett fra når vi dro/kom på besøk hos slekt i ferier), og er vell derfor ikke en sånn som går og klemmer mine venninner hele tiden, bare når noe spesielt skjer, som i at man får en gave, gir en gave o.l.

men det pleier være en lett klem på kinnet som regel....jeg har så lyst på en skikkelig god "holde rundt" klem :tristbla:

føler at jeg virkelig kunne trengt det nå for tiden!

så da lurer jeg på, hvor ofte får/gir dere klemmer til deres venner, mor, far, søsken, barn, onkel/tantebarn o.l...?

er det bare jeg som virkelig kunne trengt en god klem :/

Videoannonse
Annonse
Gjest Dora Flanica
Skrevet

Jepp, liker og best det når man får en god holde-rundt-deg-klem, ikke en sånn lett strøk på kinnet. Heldigvis er de fleste i familien og vennene mine enig i det, så jeg får og gir klemmer hver dag.

Vet at det er en puslete digital klem, men her har du en fra meg :klem: og en til :klem:

Tror vi alle trenger det til tider, noen mer enn andre. Men det er synd at man skal kvi seg for å gi klemmer fordi man er redd for at det ikke passer seg.

Skrevet

så fint og høre :)

tror det er viktig og gi klemmer og gi nærhet og selvfølgelig og få også...det vet jeg at jeg vil gjøre med mine barn ihvertfall ^^

ååååh takk skal du ha :D hehe

Skrevet
så da lurer jeg på, hvor ofte får/gir dere klemmer til deres venner, mor, far, søsken, barn, onkel/tantebarn o.l...?

er det bare jeg som virkelig kunne trengt en god klem :/

Så godt som aldri, og når jeg får er det bare en høflig "takk for nå" klem. Vi er ingen klemmende familie.

Skrevet

Jeg gir klem til kjæresten min hver eneste dag, og jeg liker best når man holder ordentlig rundt hverandre ;) Ellers, så blir det ikke så ofte hvor jeg gir/får klemmer av familie og venner osv ..

Gjest Marlo
Skrevet

ALDRI, fordi jeg HATER å klemme (ikke tull engang), bortsett fra når det kommer til samboeren min. Av en eller annen merkelig grunn syns jeg at det er godt å klemme på ham (har aldri likt det med tidligere kjärester)

Gjest Sarasahara
Skrevet

Jeg kommer fra en veldig klemmete familie, så hver gang jeg kommer hjem til mamma får jeg masse gode klemmer. Synes det er veldig koselig :) Men når det kommer til å klemme andre utenfor den aller nærmeste kretsen, så blir jeg litt utilpass.. Hvis du føler at du har lyst til å gi for eksempel moren din en god klem, så gjør det! Kanskje hun skjønner at du trenger det, og at du får litt mer ømhet tilbake ;) Men du kan godt få en digitalklem av meg også :klem:

Skrevet

jeg glemte og skrive at jeg også mente om hvor ofte du klemmer kjæresten din også, for den som har det :)

da jeg hadde kjæreste så var det klem hver dag. savner det også!

takk for klemmen sarasahara :)

Skrevet

Jeg har samboer, så med han blir det flere ganger om dagen :)

Jeg kommer fra en veldig klemmende familie, og får klemmer med foreldre, besteforeldre, tanter og onkler hver gang jeg ser de..men det er stort sett sånn lett kyss på kinnet-klem.

Ordentlige holde-rundt klemmer er stort sett i begravelser eller når jeg har tatt et glass for mye ;)

Skrevet

Jeg kommer fra en veldig klemmete familie.. er vant til å få masse klemmer og å gi masse klemmer... :) er en herlig følelse når noen tar skikkelig tak i deg og holder godt rundt deg!

Jeg klemmer venner når jeg møter dem, jeg klemmer dem når jeg sier ha det.. har en kosete kjæreste som liker å gi og få klemmer.. og når jeg en gang får barn så skal mine barn vokse opp med masse klemmer... :)

Jeg elsker klemmer! Synes til og med at en god klem fra min kjære kan til tider være bedre enn tusen kyss :)

Til TS: hvis du har lyst å gi noen en klem: gi dem en klem! kan være du kommer til å bli overrasket over at kanskje nettopp den personen har ventet på å få en klem :)

:klemmer:

Gjest Sandbekken
Skrevet (endret)

Jeg er et klemmemenneske! Om noe slikt går ann å si :P

Jeg klemmer kjæresten min hver dag, flere ganger om dagen! Jeg må si at jeg føler meg fysisk dårlig om jeg ikke får en ordentlig KLEM hver dag, jeg tror jeg er avhengi..

Mamma gir jeg Hei og hade klemmer, og av og til en slik "jeg er glad i deg klem"

Men pappa, søsteren min og venner klemmer jeg nesten bare hei og hade.

Endret av Sandbekken
Skrevet

Jeg er igrunn en ganske "klemmende" person av meg, så jeg klemmer på det meste. :ler: Ikke påtrengende klemmende da ;) Jeg kommer ikke fra en klemmende familie egentlig, men når vi først skal gi en klem, så er det en ordentlig klem. :ler: Siden jeg ble gravid har det blitt ganske mye klemming også egentlig. Samboeren min og jeg klemmer hver eneste dag, da.

Noen venner klemmer jeg når vi møtes og når vi drar fra hverandre, andre klemmer jeg kun sjelden.

Skrevet

Jeg har nok blitt en større og mer interessert klemmer med årene.

Da jeg var yngre syns jeg folk skulle holde seg utenfor min intimsone og trivdes ikke med klemming.

Med tiden har jeg fått et mye mer avslappet forhold til dette med nærkontakt, og syns bare det er hyggelig.

I den nærmeste familien (foreldre og søsken) klemmer vi når vi treffes og når vi drar, det samme gjelder familie lengre ut vi ikke treffer så altfor ofte.

Enkelte venner klemmes også når vi treffes/drar, men det er ikke standard prosedyre.

Gjest Gjest
Skrevet
ALDRI, fordi jeg HATER å klemme (ikke tull engang),

Samme her

Skrevet

Jeg er i utgangspunktet ikke et klemme-menneske. Har bl.a. ikke vært vant til det i familien min. Husker jeg fikk natta-klem av foreldrene mine i blant som lite barn, men lite utover det. Jeg kan vel telle på én hånd hvor mange ganger jeg har klemt faren min siden jeg var liten. Moren min har jeg klemmet jeg oftere de siste årene - nesten hver gang vi treffes, vil jeg tro. Likevel har jeg og faren min et nærmere forhold, så det er ikke noen direkte sammenheng der.

Venninner klemmer jeg ofte når jeg treffer dem. En rask hei- og hade-klem. Svigerfamilien (svigerforeldre, svogere og svigerbesteforeldre) gir meg alltid lange klemmer når vi treffes - de er en ordentlig klemme-familie.

Og så mannen min. Vi klemmer hverandre flere ganger om dagen. Lange klemmer, hvor vi holder godt rundt hverandre.

Jeg liker egentlig å klemme, men det overrasker meg litt, siden det først er de siste årene at jeg har blitt vant til det.

Og så syns jeg det er litt rart å klemme noen man ikke har klemmet før. Hva hvis den andre syns det er unaturlig, hvis den andre ikke skjønner det først, og jeg ender med å nærmest overfalle vedkommende? Så mange spørsmål. :ler:

Gjest Gjest
Skrevet

Aldri. Jeg liker ikke klemming. Jeg klemmer aldri frivillig, jeg blir bare klemt på med tvang. F.eks. besteforeldre skal klemme sånn på-kinnet-klem når jeg går, og jeg har et par kamerater som nekter å respektere at jeg ikke liker at de prøver klemme meg.

Jeg hater tvangsklemming....

Skrevet

Jeg er ikke noe typisk klemme-menneske. Det føles ikke naturlig for meg å klemme hvem som helst. Samme om det er venner eller familie. Men noen klemmer jeg fordi det nettopp føles naturlig. I hvert fall en evt. kjæreste.

Lenge siden jeg fikk en skikkelig god klem. Men jeg fikk en klem av ei venninne idag når vi tok farvel.

Gjest tarra
Skrevet

Jeg klemmer venner, familie og spessiellt kjæresten hver dag :klemmer: Og da er det skikkelig god holde rundt klem. Synnes det er så koselig med klemmer og tror ikke jeg hadde greid meg uten de :rødme:

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg kommer fra en veldig lite klemmete familie og klemmer heller ikke venner.

Den eneste jeg klemmer og liker å få klem av er samboeren min og det er en naturlig forlengelse av følelseslivet vårt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...