Gjest Anonymous Skrevet 26. juli 2003 #1 Skrevet 26. juli 2003 Jeg må si at jeg ikke vet helt hvordan jeg skal angripe dette problemet mitt. Sliter så enormt med psyken og hormoener for tiden. Jeg blir så forbanna ! ? Og i går kranglet vi - hvor jeg dengte opp hele PC'en til mannen min. Med hammer!! Den er jo nå totalt ubrukelig, og her sitter jeg da, med en vondt smak i munnen. Hva skal jeg gjøre? Jeg gruer meg til han kommer hjem fra jobb i kveld. Hva skal jeg si ? Er det noe jeg kan gjøre for å rette opp skaden?....Eller ?
Midnattsol Skrevet 26. juli 2003 #2 Skrevet 26. juli 2003 Noen grunn til at du gikk løs på akkurat PC`en? Vet han ikke enda at du har gjort det?
Gjest Anonymous Skrevet 26. juli 2003 #3 Skrevet 26. juli 2003 Ønsker deg lykke til Men hadde jeg vært deg så hadde jeg brukt alle pengene mine til ny maskin til han. Hva gale har han gjort som fortjener at du gjør noe slikt? Men på den andre siden må jeg si at ingen fortjener noe slikt. Men tror kanskje du behøver alle lykkeønskninger du får, for hadde det vært samboeren min da tror jeg at jeg hadde tatt første fly langt langt bort Ville ikke vært i nærheten når han fant det ut. Lær deg til en annen gang å tenke deg om før du handler
Gjest Anonymous Skrevet 26. juli 2003 #4 Skrevet 26. juli 2003 Grunnen til PC herverk var vel fordi han bruker mer tid på den enn på meg. Sjalusi? Han visste hva jeg gjorde, når jeg gjorde det, han bare så på. :o Han sa også at han "gav meg lov" til det for å bevise at jeg betyr mer enn PC'en. Men jeg vet jo at dette ikke er en akseptabel oppførsel, ser det nå dagen etterpå. Han kan jo få min da. Men det beste er vel at han kjøper ny på mitt VISA kort. Bare så det er sagt så kastet han halve klesskapet mitt med klær over altanen. Kjempeflaut! Og det går ikke ann å plukke disse opp igjen, de er tapt nå... Nei, jeg vet ikke hva jeg skal finne på jeg. Han kan nok muligens tilgi, men jeg vet ikke om jeg klarer å tilgi meg selv. Men dette er vel for dype spørsmål og problemstillinger for dette forumet? Jeg håper jo ikke det, ellers hadde jeg ikke delt dette med dere..... Jeg vet ikke. Er bare utrolig trist, og sitter her med hovne øyelokk.... :cry:
Rapitap Skrevet 26. juli 2003 #5 Skrevet 26. juli 2003 Hmmm...min mann er også en PC nerd av dimensjoner, men å ødelegge det han verdsetter så fryktelig høyt er jo litt drøyt da...men på den annen side så vet jeg det er vanskelig å stoppe når man først er overopphetet i hodet...Har selv gjort ting jeg angrer på jeg... Har du prøvd terapi for sinnet ditt?
Midnattsol Skrevet 26. juli 2003 #6 Skrevet 26. juli 2003 Han bare så på?? :o Kanskje han ville ha ny PC. Dere får vel heller ta en skikkelig prat som saker og ting. Se om det hjelper. Ellers var jo terapi et godt forslag. Det går nok bra skal du se. Lykke til.
Rapitap Skrevet 26. juli 2003 #7 Skrevet 26. juli 2003 Ja, jeg står sammen med M.Sol og sier lykke til. Det gode som kan komme ut av dette er enda en PC. hehe =)
Gjest Anonymous Skrevet 26. juli 2003 #8 Skrevet 26. juli 2003 Noen mennesker har de for vane å la det gå utover ting ja..Min eks knuste også en PC en gang da han ble sint. Jeg stod bare å så på, syntes han var fryktelig dum..Etterpå angret han som en hund, som vanlig. Men jeg fikk aldri lov til å reagere... :o
Gjest Lea Skrevet 26. juli 2003 #9 Skrevet 26. juli 2003 Hos oss er det JEG som er nerd. Sambo har truet med å selge PC-en min i perioder Han kunne bare prøve seg!!! Nå har han slått seg til ro med at jeg sitter her og mekker mye av tiden. Muligens finner han også på ting som han kan gjøre alene med tiden.
VesleBråka Skrevet 26. juli 2003 #10 Skrevet 26. juli 2003 Meld deg på aggresjonskurs. Anger management. Da kan du lære deg å ta deg sammen, og kanalere sinnet ditt uten vold. Du og en bønsj konemishandlere. Hvorfor kunne du ikke hente klærne som ble kastet ut fra altanen? Ble de pulverisert idet de traff bakken? Er det flaut i forhold til naboene at dere holder på slik? Hvis ingen av dere henter klærne, så lurer jeg isåfall på hvem som rydder opp etter anfallene deres, om dere da ikke er så heldige å ha en container eller søppelfylling nedfor altanen.
OppNed Skrevet 26. juli 2003 #11 Skrevet 26. juli 2003 :o Godt det ikke var MIN PC du brukte hammer'n på. Da ville jeg blitt voldelig.
kopfzerbrechen Skrevet 26. juli 2003 #12 Skrevet 26. juli 2003 Er du helt på styr? Ta deg et aggresjonskurs som tidligere nevnt, du virker jo helt upåregnelig! Hadde min kjære ødelagt min PC til rundt 15000 kr hadde jeg kastet henne på dør, hun måtte da være helt på trynet! Tenk på problemer i framtiden, og hvordan hun ville taklet dem! Håper du har flaks, eller så håper jeg at du har en dumsnill mann. Du har problemer.
Gjest Brunhilde Skrevet 26. juli 2003 #13 Skrevet 26. juli 2003 Må bare si meg enig meg siste taler. Man knuser bare ikke andres (eller egen) pc. DA er det noe galt. Søk hjelp før du går til angrep på levende ting!
Gjest Anonymous Skrevet 26. juli 2003 #14 Skrevet 26. juli 2003 Grunnen til PC herverk var vel fordi han bruker mer tid på den enn på meg. Sjalusi? Han visste hva jeg gjorde, når jeg gjorde det, han bare så på. :o Han sa også at han "gav meg lov" til det for å bevise at jeg betyr mer enn PC'en. Men jeg vet jo at dette ikke er en akseptabel oppførsel, ser det nå dagen etterpå. Han kan jo få min da. Men det beste er vel at han kjøper ny på mitt VISA kort Ja la han få kjøpe ny pc. Bare så det er sagt så kastet han halve klesskapet mitt med klær over altanen. Kjempeflaut! Og det går ikke ann å plukke disse opp igjen, de er tapt nå... Måtte faktisk le når jeg så det for meg men forstår at det ikke er morsomt. Hvorfor kan du ikke plukke dem opp igjen? Er det for flaut eller er det en annen grunn? Nei, jeg vet ikke hva jeg skal finne på jeg. Han kan nok muligens tilgi, men jeg vet ikke om jeg klarer å tilgi meg selv. Jeg tror dere begge behøver hjelp uten i fra, for dette bør ikke bli en vane at den ene gjør slik, og den andre slik, det kan fort bli alt for dyrt, vel har jo egentlig det når halve klesskapet ditt er borte, og pc en hans er borte, for det blir jo dyrt å fornye dette. Søk hjelp er mitt råd til dere, for neste gang er det noe verre som hender.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå