Gå til innhold

Second hand brudekjole

Anbefalte innlegg

Gjest Minimo
Skrevet

HEISANN

Er det noen som vet om butikker som selger brukte brudekjoler? Og da mener jeg utenom Fretex? Dersom det skulle finnes en slik butikk for brukte brudekjoler, er det et tilbud noen av dere ville benytte?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
HEISANN

Er det noen som vet om butikker som selger brukte brudekjoler? Og da mener jeg utenom Fretex? Dersom det skulle finnes en slik butikk for brukte brudekjoler, er det et tilbud noen av dere ville benytte?

Det er vel allerede et lass brukte kjoler å kjøpe på finn.no?

Gjest Gjest_
Skrevet
Det er vel allerede et lass brukte kjoler å kjøpe på finn.no?

Det er stor forskjell på å se bilder av brukte kjoler på Finn.no og å se de "live" i en butikk.

Var på utkikk etter en slik butikk nettopp uten å finne det, så nå har jeg kjøpt min kjole ny.

Skrevet

Jeg kunne godt benyttet meg av det. Den er mange kjoler på finn, men det hadde vært greit å ha dem samlet og sluppet å reise hjem til folk :)

Gjest Emera
Skrevet (endret)
Du har hvertfall White Vintage på Strømmen.

Herlig butikk! :)

Endret av Emera
Gjest Elize
Skrevet

Mange brudesalonger selger kjoler som har vært utleiekjoler, men vet ikke om det er det du er på jakt etter. Jeg kjøpte en utleiekjole for 1/3 av prisen.

Gjest Minimo
Skrevet

Jeg ahr jo sett mange på finn.no men det er jo et mareritt å måtte dra rundt for å prøve alle. White Vintage ser ganske bra ut, finnes det flere sånne butikker? Er det noen av dere som ville kjøpt brukt kjole? Er det et marked for slikt i det hele tatt?? :jepp:

Gjest Badabing
Skrevet

Åh, de kjolene på White Vintage var nydelige og med sjel! Dit skal jeg (om min frir noen gang..) :)

Skrevet
Åh, de kjolene på White Vintage var nydelige og med sjel! Dit skal jeg (om min frir noen gang..) :)

Herlige ja... fant desverre ut om de altfor sent i forhold til min kjole (den var allerede bestilt), menmen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...