Gjest Anonymous Skrevet 26. juli 2003 #1 Skrevet 26. juli 2003 Hvorfor har jeg fått mensen? Jeg har tatt p-sprøyte for litt over en måned siden og vet at det er vanlig med småblødninger og noen ganger mer rikelige blødninger på den. Men, I går kveld fikk jeg menssmerter og like etterpå fikk jeg mensen. Det er nøyaktig samme smerter og samme type blødning jeg har når jeg hadde mensen før jeg begynte på sprøyten. Det jeg nå er redd for er om den kanskje ikke har virket på meg og at jeg har fått eggløsning alikevel!?
Gjest Anonymous Skrevet 26. juli 2003 #2 Skrevet 26. juli 2003 PS: Beklager overskriften på innlegget, ser nå at det ser ut som jeg har fått mensen for første gang.. Skulle valgt en mer passende.
Gjest Ukjent Skrevet 26. juli 2003 #3 Skrevet 26. juli 2003 Hei sveis. Jeg er ingen ekspert, men den har sikkert virket på deg. Hvis du er så i tvil kan du vel ringe legen din? Det ville jeg ha gjort. Du kan jo ev. også gå inn på f.eks. www.lommelegen.no - der står litt info, og du kan sende inn spørsmål om ting du lurer på. Men din egen lege kjenner deg jo best. Jeg har ingen erfaring på området selv, men ville svare siden du ikke hadde fått noen svar enda.
Englepusen Skrevet 26. juli 2003 #4 Skrevet 26. juli 2003 Mener å ha lest at det er ca 20% som mister mensen når de går på p-sprøyten. Tviler på at du har grunn til bekymring.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå