pantertante Skrevet 4. juni 2009 #1 Skrevet 4. juni 2009 Personlig favoritt er Graham Norton show. Liker den litt frekke humoren og måten publikum blir trukket med på.
Gjest Marlo Skrevet 4. juni 2009 #3 Skrevet 4. juni 2009 Graham Norton er best :D Ler så jeg griner til tider. Ellers liker jeg å se på Ellen på dagtid
pantertante Skrevet 4. juni 2009 Forfatter #4 Skrevet 4. juni 2009 Samme humor vi, visst. Ellen DeGeneres er en meget god nr. hos meg.
Gjest Gjest Skrevet 8. juni 2009 #5 Skrevet 8. juni 2009 Ellen DeGeneres. Kul dame, morsom og ikke minst dansinga hennes, den er rå!
Gjest Gjest Skrevet 9. juni 2009 #6 Skrevet 9. juni 2009 Helt enig med Marlo: Graham og Ellen er best.
Lyra Skrevet 9. juni 2009 #7 Skrevet 9. juni 2009 Ellen DeGeneres er bare best, programmet et bare koselig og morsomt for ikke å snakke om alltid underholdende.
Gjest Marlo Skrevet 9. juni 2009 #8 Skrevet 9. juni 2009 Og i tillegg så bryr virkelig Ellen seg om folk, ikke bare et spill for galleriet. Det gjör at hun får stjernestatus hos meg :D
Gjest najki Skrevet 9. juni 2009 #12 Skrevet 9. juni 2009 Nå har jeg ikke sett noe særlig på Ellen DeGeneres, men jeg liker Rachel Ray og David Letterman godt!
twilight01 Skrevet 9. juni 2009 #13 Skrevet 9. juni 2009 Syns Rachel Ray er kjempe sympatisk! Liker Ellen DeGeneres også :-)
Gjest Gjest Skrevet 9. juni 2009 #14 Skrevet 9. juni 2009 Godt å se at mange er enige om at Ellen er best:) Nei, hun liker vi ikke. Hun er bare irriterende. Gi oss Pierce Brosnan eller Ali G - eller han i BBCs "Hard Talk".
boomboom Skrevet 12. juni 2009 #16 Skrevet 12. juni 2009 Tyra er så irriterende som talkshow vertinne! Hun snakker for mye, for hysterisk og blander seg for mye i andres samtaler. Det handler altfor mye om henne, og jeg klarer ikke å ta seriøse temaer så seriøst heller...
skoeska Skrevet 12. juni 2009 #17 Skrevet 12. juni 2009 Tyra er så irriterende som talkshow vertinne! Hun snakker for mye, for hysterisk og blander seg for mye i andres samtaler. Det handler altfor mye om henne, og jeg klarer ikke å ta seriøse temaer så seriøst heller... Jeg synes hun er en kjempebra dame. Altså, joda, hun avbryter kanskje litt når hun snakker med folk osv, men synes ikke det gjør noe. Når hun har intervjuer med kjente personer spør hun om ting man aldri ville tenke på å spørre om en gang. Jeg synes hun er en utrolig bra rollemodell, også er hun så morsom, naturlig og down-to-earth! Dessuten tar hun opp mange interessante og underholdende temaer der synes jeg.
Gjest septica Skrevet 12. juni 2009 #20 Skrevet 12. juni 2009 Og Jerry Springer Ja ikke minst han..han hadde jeg glemt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå