Jinx Skrevet 26. juli 2003 #1 Del Skrevet 26. juli 2003 :o Æsj jeg tror jeg hadde mistet matlysta.. Altså ikke noe for meg.. Noe for deg ?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest celine Skrevet 26. juli 2003 #2 Del Skrevet 26. juli 2003 Hmmm.. hver sin smak Er selv av den mening at: En av grunnene til at vi har på oss klær, er å skjule hvor rare vi egentlig ser ut nakne :D Liker klær, jeg ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Achmed Skrevet 26. juli 2003 #3 Del Skrevet 26. juli 2003 Det er jo ganske praktisk at de praktiserer det på sånne steder, da. Men jeg dør forsåvidt ikke av å møte et nakent menneske til vanlig heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 26. juli 2003 #4 Del Skrevet 26. juli 2003 Jeg kjenner folk som har feriert på dette stedet i minst 15 år på rad jeg. De har hatt med barna siden de var små og synes at Cap d'Agde er et paradis. Dette er helt normale mennesker som går kledd som alle andre til hverdags. Og dette stedet er jo bare for naturister.. de plager jo ikke oss som beholder klærne på? Synes at dette er helt greit jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 26. juli 2003 #5 Del Skrevet 26. juli 2003 Fryser så utrolig lett på beina. Har naturister lov til å ha på sokker ? Neida, jeg har ikke noe imot nakne mennesker. Jobber i helsesektoren og har sett mange. Kanskje derfor det blir naturlig ? En barriere man komemr over etter hvert tror jeg. Etter to dager på en naturiststrand hadde jeg nok kommet til å følt meg rolig og fin. ( Helt til noen med DEN kroppen tuslet forbi ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Achmed Skrevet 26. juli 2003 #6 Del Skrevet 26. juli 2003 Etter to dager på en naturiststrand hadde jeg nok kommet til å følt meg rolig og fin. ( Helt til noen med DEN kroppen tuslet forbi ) Tenk det hvordan vi menn har det, du... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nelle Skrevet 26. juli 2003 #7 Del Skrevet 26. juli 2003 Jeg synes dette blir for dumt. Det har aldri vært naturlig for oss mennesker å fly rundt nakne. Selv i steinalderen dekket vi oss til! (Lik fra denne tidsperioden er funnet med rester av tekstiler rundt kroppen). Det er fint at det blir litt åpenhent (og toleranse) rundt seksualitet, men sex er og blir både intimt og privat etter min mening. Jeg synes det blir så utrolig mye mer spennnede om man ikke "serverer alt på et fat" med en gang, men overlater litt til fantasien. Nelle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thomas Skrevet 26. juli 2003 #8 Del Skrevet 26. juli 2003 Nelle: Grunnen til at man kljedde på seg i steinalderen var vel at blir ganske kaldt å gå naken hele året, og litt upraktisk å skulle jakte bøffel med tissen hengende fritt. Det finnes jo tornekratt ol. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 26. juli 2003 #9 Del Skrevet 26. juli 2003 Det finnes jo hele landsbyer som er omentrent nakne da. ( Penis i et lite rør og et smykke rundt halsen ) Det er i den vestlige verden nakenhet ikke er naturlig. ( Ja også har det spredt seg litt utover...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Coolaid Skrevet 27. juli 2003 #10 Del Skrevet 27. juli 2003 :o Æsj jeg tror jeg hadde mistet matlysta.. Altså ikke noe for meg.. Noe for deg ?? Fikk ikke linken til å virke, død? Hva går det i her? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 27. juli 2003 #11 Del Skrevet 27. juli 2003 Naturisme har da lite med sex å gjøre. Og så er det så fint med valgfrihet, da. De som ikke ønsker å være nakne sammen med andre mennesker, kan jo bare la det være, for naturisme er ikke noe som opptrer over alt. På ei vanlig badestrand er det forresten ikke så mye som er dekket, da. Bikini med g-streng og trekantlapper over vortene er vel ikke akkurat å være påkledd. Men - det er valgfrihet, så de som ønsker det ene. kan velge det, og de som ønsker noe annet kan velge det. Så greit er det egentlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CeNedra Skrevet 27. juli 2003 #12 Del Skrevet 27. juli 2003 jeg syntes det virker kjempebra. så bilde av den plassen i avisa i går. og tenk at det finnes så mange mennesker som ikke skjemmes over kroppen sin. hvis jeg legger på meg bittelitt på magen feks så føler jeg at jeg ser helt forferdelig ut. jeg skulle ønske jeg var mer som slike folk som ikke bryr seg og som syntes at alle kropper er pene uansett små skavanker. men slik er jeg ikke. nok for feig jeg til å reise dit. feig og overfladisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx Skrevet 27. juli 2003 Forfatter #13 Del Skrevet 27. juli 2003 Kan tenke meg det er et paradis for pedofile.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Liten Skrevet 27. juli 2003 #14 Del Skrevet 27. juli 2003 Kan tenke meg det er et paradis for pedofile.. Ærlig talt... Unger løper da stort sett nakne på stranda enten det er en nudist- eller tekstilstrand? Skjønner ikke hvorfor en nudiststrand skal være mer paradis enn andre strender Og dere som kobler nakenhet på en nudiststrand med sex, har dere noen ganger vært på en nudiststrand? Selv har jeg masse komplekser for kroppen min og kjenner at selvfølelsen blir på størrelse med et knappenålshode på den vanlige stranda på Huk. Makan til se og bli sett-strand har jeg aldri opplevd. På nudiststranda er faktisk kroppshysteriet flere hakk lavere og selv jeg føler meg mer vel der enn på andre siden av bukta. Stemningen er ikke seksuell, men det er et sted hvor kropp er naturlig. Og nei, jeg er ingen ihuga naturist, men har funnet ut at jeg kan la kompleksene slappe litt mer av på ei slik strand enn på andre. Nettopp fordi at jeg opplever kroppsfokuseringen som mindre enn på steder hvor babes løper rundt med sytråd i rumpesprekken og ståpupper bak små trekanter. Og det er faktisk deilig å kinne sole seg og bade uten klær på. For meg er det imidlertid rart å sprade rundt i offentlighet uten klær på, men på et svaberg helt ute ved vannkanten er det deilig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx Skrevet 27. juli 2003 Forfatter #15 Del Skrevet 27. juli 2003 Det er ikke snakk om en nudiststrand dette Liten.. Her er de nakne døgnet rundt.. Greit at andre folk liker dette, men det gjør altså ikke jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marianne Skrevet 27. juli 2003 #16 Del Skrevet 27. juli 2003 Nei dette hadde langt ifra vært noe for meg. Jeg syns det virket ekkelt jeg. Sitte på restaurant naken, gå i matbutikk naken. Nei takk ikke noe for meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 27. juli 2003 #17 Del Skrevet 27. juli 2003 Skulle gjerne sett artikkelen det refereres til jeg da, men linken funker jo ikke så..... Ellers er det faktisk sånn at folk som har et naturlig forhold til nakenhet heller ikke er så kroppsfikserte som andre. Og hvorfor skal man bli "kvalm" av nakne kropper da? Det er jo helt teit!! Jeg synes folk blir mer og mer overfladiske jeg, alt dreier seg om hvordan vi seeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer ut liksom..... æsj Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marianne Skrevet 27. juli 2003 #18 Del Skrevet 27. juli 2003 Se om denne fungerer http://www.adressa.no/dinside/article.jhtm...rticleID=434429 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 27. juli 2003 #19 Del Skrevet 27. juli 2003 Tusen takk Mariann, så fikk jeg lest hva det egentlig dreier seg om. Ja, her var det jo ikke bare nakenhet da, dette dreide seg jo mye om sex også faktisk. Hver sin smak - jeg ville ikke trives der, ikke på grunn av at alle andre flyr rundt nakne, men jeg liker ikke å sprade rundt naken selv. Ikke på grunn av komplekser, men jeg tilhører de som produserer endel fuktighet, om jeg kan si det sånn, og da er truser veldig fine å ha synes jeg....hmmmm.. det må jo lukte ganske tett av kjønn inne på de restaurantene....? Jaja, hver sin smak.. ære være dem som er annerledes enn hopen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Coolaid Skrevet 27. juli 2003 #20 Del Skrevet 27. juli 2003 Tror ikke dette hadde vært noe for meg heller, men det trenger det ikke heller. Håper at de som liker den slags koser seg med det på samme måte som vi koser oss på vår ferie. Men kanskje vi kan lære noe her, tror ikke nudister/naturister har så veldig problemfylt forhold til egen og andres kropp som vi "vanlige" mennesker har. Absolutt noe å tenke på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå