Gjest Gjest Skrevet 4. juni 2009 #1 Skrevet 4. juni 2009 Er det noen som vet hva prisnivået på hybler ligger på i Bergen? Hybler med eget kjøkken og bad, ikke kollektiv etc.
Gjest Gjest Skrevet 4. juni 2009 #3 Skrevet 4. juni 2009 Det kommer selvfølgelig helt an på hvor du vil bo Det er ganske så stor forskjell på en hybel midt i sentrum og en i Arna... Se på hybel.no. Så kan du se prisene selv, og hvor det er billig og hvor det er dyrt.
Gjest Gjest_trådstarter_* Skrevet 4. juni 2009 #4 Skrevet 4. juni 2009 Jeg har sett litt rundt, og funnet hybler til forskjellige priser. Men jeg kjenner ikke markedet i Bergen og vet ikke om dette er dyrt, billig eller normalpriser, da de varierer litt. Det er i Bergen sentrum jeg er ute etter, er klar over at dette blir litt dyrere enn utkanten. Er f.eks. 4000, 5000 eller 6000 grei pris for 15-10 kvm, eller blir det i dyreste laget? Med/uten strøm.
Gjest Gjest_trådstarter_* Skrevet 4. juni 2009 #5 Skrevet 4. juni 2009 Jeg har sett litt rundt, og funnet hybler til forskjellige priser. Men jeg kjenner ikke markedet i Bergen og vet ikke om dette er dyrt, billig eller normalpriser, da de varierer litt. Det er i Bergen sentrum jeg er ute etter, er klar over at dette blir litt dyrere enn utkanten. Er f.eks. 4000, 5000 eller 6000 grei pris for 15-20 kvm, eller blir det i dyreste laget? Med/uten strøm. edit.
Gjest Coarvi Skrevet 4. juni 2009 #6 Skrevet 4. juni 2009 4-5000 er hvertfall helt normalt for en hybel i sentrum, kjenner ingen som bor på hybel (og ikke i kollektiv, uten å dele bad/kjøkken) i sentrum til noe som helst UNDER den prisen. Men de finnes sikkert...
Gjest Gjest Skrevet 4. juni 2009 #7 Skrevet 4. juni 2009 Det kjem vel an på kva du definerer som sentrum. Eg har budd på kollektiv midt i sentrum til omkring 3000 kr, og eg har hatt leilighet aleine på Gyldenpris til 3500. Gåavstand til universitetet har vore omtrent like lang. (Gyldenpris er altså ca rett over puddefjordsbrua, som er den store brua bak universitetet. ) For midt-i-sentrum kollektiv trur eg du kan finne det meste fra ca 3000 og oppover, hybelleiligheter i sentrum har eg faktisk aldri sett, men eg veit folk har leigd leilighet (altså ca 30-40m2 og oppover) fra 5-6000. Om du har mulighet til å kjøpe ville eg ha vurdert det sterkt, eiger hybelleil no og betaler mindre enn om eg skulle ha leigd pr mnd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå