Arwen Skrevet 4. juni 2009 #1 Skrevet 4. juni 2009 Det har flyttet en ny katt inn et eller annet sted i nabolaget, og den kommer inn her om natten for å spise. Mine katter er pysete kastrerte hunnkatter og kommer og gjemmer seg under senga vår når denne nye kommer inn. Jeg regner med at eierne ikke vil at den skal flytte inn her. Det virker egentlig ikke som den vil det heller (løper så fort vi kommer ned, og kommer ikke inn når den ser oss. Den venter til vi slukker lyset.) Noen som har noen tips til hvordan jeg skal bli kvitt katten? Har prøvd å lukke døren om natten, men da blir mine så veldig forvirret fordi de er vant til å komme å gå som de vil.
Gjest Gjest Skrevet 4. juni 2009 #2 Skrevet 4. juni 2009 Skaff deg luke som bare kan åpnes av dine katter. Dvs. at de får en sånn dings i halsbåndet som gjør at luka bare åpnes når de vil inn.
Arwen Skrevet 4. juni 2009 Forfatter #4 Skrevet 4. juni 2009 Jeg får ikke kattene til å ha på halsbånd, de bare river de av med labbene med en gang de får de på...
Arwen Skrevet 4. juni 2009 Forfatter #5 Skrevet 4. juni 2009 Aha! En som funker på chipen. Genialt! Det skal jeg jammen spare til (den var litt dyr)
Arwen Skrevet 4. juni 2009 Forfatter #7 Skrevet 4. juni 2009 Du kan bestille Pet Porte til halve prisen her. Men hjelper det når man må betale toll og mums?
tigerpus1 Skrevet 4. juni 2009 #8 Skrevet 4. juni 2009 jeg hadde samme problemet her i høst med 2 hankatter som kom inn om natten og spiste og markerte med tissing overalt. jeg stengte katteluka på ut sånn at kattene ble innesperret i yttergangen. så skremte jeg de ut når jeg så de. skal love deg de ble hysteriske når den vanlige utgangen var stengt.. nå kommer de aldri mere og katteluka står åpen på ut og inn. trengte bare å stenges inne 2 ganger før de skjønte at det var veldig dumt å gå inn der..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå