Gjest Gjest Skrevet 4. juni 2009 #1 Skrevet 4. juni 2009 (endret) Hei! Jeg er en 19 år gammel norsk-etnisk jente som fikk meg en vietnamesisk kjæreste i sommer som er et år eldre:D Vi hadde sex igår, men før vi begynte og vi kledde av hverandre så jeg DEN lille tissen hans. Den var omtrent 3 cm erigert ifølge første øyekast, og den var i underkant av 8 cm (like stor som langfingeren min). Jeg ble først skuffet over størrelsen hans (uten å si det), men da vi begynte med selve samleie, begynte jeg å stønne allerede de første sekundene! Det var UTROLIG deilig for å være en asiatisk pikk<3 Det rareste er at vi hadde veldig lite forspill, men allikevel nøt jeg hele akten fra start til orgasme, som tok omtrent fem minutter! Jeg anbefaler dere slike peniser ass! Asiatiske peniser er deilige<3 er det noen her som har prøvd pikk fra en fyr som er vietnamesisk/kinesisk/koreansk/filipinsk/japansk, som kan fortelle hvordan sexen var for deg? Skriv også alder og lengde på pikken hans;) så får vi se om teorien min stemmer;) Kun _SERIØSE_ svar.:D Hilsen jente19 Endret 4. juni 2009 av Helen
Gjest Gjest Skrevet 4. juni 2009 #2 Skrevet 4. juni 2009 Har hatt sex med 2 vietnamesere før. Han ene er 19 år, ca 15 cm og tykk .. ble litt sånn O_o.. ikke vant til viet med en så stor, når det er vanlig å ha bitteliten. Men han andre var hvertfall 17år, ca 10 cm.. Digg med begge to Og jeg tror egentlig ikke det spiller noen rolle om den er liten eller stor, hvordan man bruker den som gjelder :D
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå