Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Noen som har noen anbefalinger på steder i oslo som utfører voksing av legger og bikinilinja, men som er billigst mulig.

Hvor går du når du skal vokse, og hvorfor?

Fått anbefalt at det er bedre å vokse med "sukkerpasta", noen som vet om et sted i oslo som bruker det?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Jeg lurer jeg også! Noen som kan svare på denne? :)

Gjest Gjest
Skrevet

Hei der,

jeg går til din hud og hårpleie - tror jeg det heter... Prisene er veldig bra hos de.

De har i hvert fall flere avdelinger, og jeg går til den i Industrigata, rett ved siden av Cubus på Majorstua. Har vokset meg i nesten 13 år nå og vil neppe gå tilbake til å bruke en barberhøvel... Men Jenny heter hun jeg går til nå og er kjempetrivelig. Anbefaler dere å prøve henne, eller Jane som jobber nede i holtegata og i nydalen (samme bygg som BI). Anbefales.

Gjest gjest-jente
Skrevet
Hei der,

jeg går til din hud og hårpleie - tror jeg det heter... Prisene er veldig bra hos de.

ja de prisene var ikke så gale (tror jeg...), eller er kr. 395 for brasiliansk dyrt? Vurderer nemlig brasiliansk i år og for første gang. Men er redd for at det skal bli litt skummelt og flaut he he (ikke redd for smerten). For man ligger vel uten en tråd på seg nedentil ? ELler har jeg blitt rund-lurt? ha ha

Tar også gjerne tips om andre rimlige, gode og seriøse steder sentralt i Oslo!?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...