Gjest Gjest Skrevet 4. juni 2009 #1 Skrevet 4. juni 2009 Skulle stripe håret i går, litt, for vil ikke ha det så lyst, men det ble masse lyse striper mer striper enn vanlig hår for å si det sånn! Hva gjør jeg nå? har ikke lyst til å gå tilbake å klage... vil heller gå til ny frisør, men aner ikke hvem som kan redde dette... helt flaut å vis meg med det i dag - ingen kommenterer det på jobb, så da må jo alle se at det er stygt, for SYNES det GJØR det! Bor i oslo, om noen har en frisør å anbefale....
hvitveis1 Skrevet 4. juni 2009 #2 Skrevet 4. juni 2009 Er stripene stygge, eller er det stygt fordi du ikke kler så lyst hår? Jeg stripet håret mitt for mye og for lyst selv en gang, og prøvde å redde det ved å kjøpe en mørk blond hårfarge. Men fordi håret mitt var så lyst så trakk det til seg masse farge og jeg ble helt mørk! =( Jeg synes du skal gå tilbake til frisøren å klage! Skjønner at det er flaut, men har du endt opp med noe du ikke er fornøyd med så MÅ du klage. Man skal jo ikke betale for noe man ikke er fornøyd med!
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 5. juni 2009 #3 Skrevet 5. juni 2009 Er stripene stygge, eller er det stygt fordi du ikke kler så lyst hår? Jeg stripet håret mitt for mye og for lyst selv en gang, og prøvde å redde det ved å kjøpe en mørk blond hårfarge. Men fordi håret mitt var så lyst så trakk det til seg masse farge og jeg ble helt mørk! =( Jeg synes du skal gå tilbake til frisøren å klage! Skjønner at det er flaut, men har du endt opp med noe du ikke er fornøyd med så MÅ du klage. Man skal jo ikke betale for noe man ikke er fornøyd med! Det samme skjedde med meg forrige gang jeg var hos frisøren. Ble veldig lyst, og absolutt ikke sånn jeg hadde tenkt det. Dagen etter gikk jeg tilbake til frisøren og forklarte hvordan jeg følte det. Hun var veldig forståelsesfull, og tilbød seg å rette det opp. Fikk lagt inn noen mørkere striper, og ble kjempefornøyd:) Syns det var veldig ubehagelig å klage på denne måten.. Men husk at frisørerne selger et produkt til deg som kunde. Og får du ikke det du spurte om, har du rett til å klage. Som regel vil frisørene gjerne hjelpe til med å rette opp evt. feil. For dem er det jo viktig med fornøyde kunder som kommer tilbake:) Syns du skal snakke med frisøren din og høre hva hun har å si ihvertfall!Så løser det seg sikkert:)
Gjest skoeska Skrevet 5. juni 2009 #4 Skrevet 5. juni 2009 Er stripene stygge, eller er det stygt fordi du ikke kler så lyst hår? Jeg stripet håret mitt for mye og for lyst selv en gang, og prøvde å redde det ved å kjøpe en mørk blond hårfarge. Men fordi håret mitt var så lyst så trakk det til seg masse farge og jeg ble helt mørk! =( Jeg synes du skal gå tilbake til frisøren å klage! Skjønner at det er flaut, men har du endt opp med noe du ikke er fornøyd med så MÅ du klage. Man skal jo ikke betale for noe man ikke er fornøyd med! Så hvis man går inn i en frisørsalong og sier man vil farge håret svart, og etterpå finner ut at man ikke passer svart hår - altså ikke er fornøyd - så skal man ikke betale? TS: vet dessverre ingen frisør i oslo som kan hjelpe deg, men jeg ville ringt til hvilken som helst, forklart situasjonen, så har de sikkert en løsning til deg! Lykke til!
Lovis Skrevet 5. juni 2009 #5 Skrevet 5. juni 2009 Jeg fikk beskjed fra frisøren at stripene ville dempe seg litt i løpet av noen dager da jeg stripet det. Syntes det var for mye/ for lyst med det samme, men nå er de kjempefine. Men jeg ville nok snakket med den frisøren som gjorde det. Det er lov å angre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå