elrania Skrevet 4. juni 2009 #1 Skrevet 4. juni 2009 Jeg mener jeg leste en tråd her for en evighet siden, hvor noen nevnte et forbund/organisasjon eller lignende, som utfører ikke-religiøse vielser,samtidig som de tilbyr en blanding (altså religiøs og ikke-religiøs i samme vielse) Noen som vet hvem dette er?
Gjest Marlo Skrevet 4. juni 2009 #2 Skrevet 4. juni 2009 Humanetisk organisasjon http://no.wikipedia.org/wiki/Human-Etisk_Forbund
Disco Biscuit Skrevet 4. juni 2009 #3 Skrevet 4. juni 2009 (endret) Vet at Unitarforbundet utfører slike vielser... Se her: Unitarforbundet og klikk på Bryllup. Endret 4. juni 2009 av MaiL
elrania Skrevet 4. juni 2009 Forfatter #4 Skrevet 4. juni 2009 Unitarforbundet var det jeg var på jakt etter ja! Tusen takk!!
MiniBill Skrevet 11. juni 2009 #6 Skrevet 11. juni 2009 Vi skal bruke Unitarforbundet. Ikke bare kan jeg få den ikke-religiøse tradisjonelle vigselen jeg og brudgommen ønsker, men vi skal også bli viet i samme lokale som vi ble kjærester i <3 Ps: Trur det er lurt å være tidlig ute ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå