Emiliane Skrevet 4. juni 2009 #1 Del Skrevet 4. juni 2009 Jeg er 63 kg, 167 cm og anser meg som slank. Jeg sykler en del (to til tre ganger i uken), og går på ski på vinteren. Jeg bruker en størelse mer på underkroppen enn overkroppen og har nok naturlig store lår / rumpe. Men hvordan kan jeg minimere eller bli kvitt ridelårene mine? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sota Skrevet 4. juni 2009 #2 Del Skrevet 4. juni 2009 Jeg har nøyaktig samme vekt og høyde som deg, og også ridebukselår og litt stor rumpe. Har ikke hørt om noen metode, men jeg ser jo at jeg får litt mindre ridebukselår når jeg veier mindre. Er ganske smalbygd, så min idealvekt er nok 55. Har spist litt vel mye potetgull i løpet av vinteren, men håper å skjerpe meg der nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Emiliane Skrevet 4. juni 2009 Forfatter #3 Del Skrevet 4. juni 2009 Noen treningsmåter/øvelser som hjelper? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest no Skrevet 4. juni 2009 #4 Del Skrevet 4. juni 2009 De kan ikke trenes bort. Liposuction er det eneste som med sikkerhet fjerner ridebukselår. Sånn er det bare... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 4. juni 2009 #5 Del Skrevet 4. juni 2009 Jeg har også ridebukselår, som etter tung styrketrening, kardio og kostholdsrevolusjon er mye mindre. Du kan ikke punktslanke, men må ta tak i hele kroppen din. Styrketrening kan til en viss grad forme og gjøre kroppen mer proposjonert. Eksempel: jeg trener overkroppen for å få muskler og bli litt større (NEI, ikke Arnold-stor, jenter blir ikke det), slik at jeg ikke ser ut som en flaske eller pære, men mer som et timeglass Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Emiliane Skrevet 4. juni 2009 Forfatter #6 Del Skrevet 4. juni 2009 Jeg har allerede endret kosthold og gått ned over 10 kg . Har alltid vært plaget av celluitter men disse er også på vei bort nå etter at kiloene forsvant og intensteten på treningen har økt. Det er bare disse ridelårene igjen. Ah..ingen håp altså? Liposuction er helt uaktuelt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 4. juni 2009 #7 Del Skrevet 4. juni 2009 Flink du er Kan tenkes de alltid vil være der, til en viss grad. Men at de blir mindre om du gir det tid. Det tror jeg i mitt tilfelle, hvertfall! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå