anettes´verden Skrevet 4. juni 2009 #1 Skrevet 4. juni 2009 Vi hentet ringene igår og idag kom jeg plutselig på at vi har glemt hele inngraveringen.. Mye å tenke på om dagen da det bare er 2 uker til den store dagen:-) Men jeg trenger noen innspill her, klarer ikke å tenke.. Hva er vanlig? Alle innspill tas imot me stooor takk!
^^Belle^^ Skrevet 4. juni 2009 #2 Skrevet 4. juni 2009 Jeg har inngravert i min: Belle-mannen *uendelighetstegn* 27.06.09 og han mitt navn selvfølgelig. Ellers vet jeg at det er mange som inngraverer sitater osv. Grunnen til at vi har uendelighetstegn er at vi ville ha noe annet enn standard ''Din ....''.
anettes´verden Skrevet 4. juni 2009 Forfatter #3 Skrevet 4. juni 2009 Jeg har inngravert i min: Belle-mannen *uendelighetstegn* 27.06.09 og han mitt navn selvfølgelig. Ellers vet jeg at det er mange som inngraverer sitater osv. Grunnen til at vi har uendelighetstegn er at vi ville ha noe annet enn standard ''Din ....''. Takk for tips, hvordan er uendelighets tegnet? :-)
Honey Skrevet 4. juni 2009 #5 Skrevet 4. juni 2009 Vi har "Amor vincit omnia.Forbokstav i fornavnet til den andre.Dato." Sitatet betyr "kjærlighet overvinner alt".
HellCat Skrevet 4. juni 2009 #6 Skrevet 4. juni 2009 Hva med et Seigmen sitat?: "Vi er like, vi er en, vi er evige igjen" Blir kanskje litt langt
Spatula Skrevet 4. juni 2009 #8 Skrevet 4. juni 2009 (endret) Vi har "A Die" som betyr fra denne dag på latinsk - 25.07-09 og navnet til hverandre... Edit: se her.. Endret 4. juni 2009 av Agnethe
Gjest Gjest Skrevet 4. juni 2009 #9 Skrevet 4. juni 2009 Vi har "hun ville" og "han måtte" i våre + datoen
Sofia1 Skrevet 4. juni 2009 #10 Skrevet 4. juni 2009 Vi leverte inn våre ringer til inngravering i går.. "Evig din" Navn - bryllupsdato står i våre
Devilina Skrevet 4. juni 2009 #11 Skrevet 4. juni 2009 Vi har navnene våre og to hjerter fletta sammen. Forlovelses dato og bryllupsdato. Vi bruker sammen ringene, bare pusset de opp og lagt inn ny dato Budsjettet strekker dessverre ikke til nye ringer, men er fornøyd med den jeg har
allyhoo Skrevet 4. juni 2009 #12 Skrevet 4. juni 2009 Vi har "Din ... uendelighetstegn og dato". Tror slikt uendelighetstegn har blitt ganske vanlig. Vi hadde lyst på noe gøyalt, men fant ut at det var best å velge noe trygt siden de skal vare livet ut, og så er mannen litt mer tradisjonell av seg enn det som jeg er...hehe.
Gjest Flode Skrevet 4. juni 2009 #15 Skrevet 4. juni 2009 Vi har "hun ville" og "han måtte" i våre + datoen
Phineas Skrevet 4. juni 2009 #16 Skrevet 4. juni 2009 Hva med "Sett den på igjen!" Haha! Den adopterer jeg! Den var morsom!
Nika_83 Skrevet 4. juni 2009 #17 Skrevet 4. juni 2009 Vi har "hun ville" og "han måtte" i våre + datoen "Den som gir seg er en dritt". hehe.. ska foreslå de her før min kjære vi har snakka om å ha nickan vi brukte på møteplassen.no når vi møttes men får se hva vi velger til slutt
Phaedra Skrevet 4. juni 2009 #18 Skrevet 4. juni 2009 hehe.. ska foreslå de her før min kjære vi har snakka om å ha nickan vi brukte på møteplassen.no når vi møttes men får se hva vi velger til slutt Vi har nicknavna som vi brukte da vi møtte hverandre på internett. Gleder meg til å se tilbake på det når jeg er 80 og tenke "jaha ja, det var tider det"
Pupsilure Skrevet 4. juni 2009 #19 Skrevet 4. juni 2009 Vi prøvde lenge å finne noe bra, men det var rett og slett ikke plass til noe særlig, og ikke kunne de lage tegn heller, så det ble dritkjedelige: Din xxxxxx dato
Gjest Gjest_Meg Skrevet 5. juni 2009 #20 Skrevet 5. juni 2009 Vi har navnene våre og dato. Så i min står det: Hans navn og mitt navn dato, mens i hans har navnene byttet plass. Veldig enkelt, men synes det er litt koselig at vi er der sammen på en måte. Dessuten syntes mannen min at det var praktisk i tilfelle han mistet den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå