smilefiskeb Skrevet 4. juni 2009 #1 Skrevet 4. juni 2009 Eg skal holde utdrikkningslag om ikkje så lenge, og lurer på om ein må søke løyve hos politiet(?) om bruda skal selge bollar, teikningar el. i sentrum? Eller er det snakk om så små summar at det ikkje har noko å seie? Nokon som har erfaring? Veit at dei som spelar i gata må ha løyve, men det er jo meir permanent enn ein time ein laurdag...? Nokon som veit?
lilleGrethe Skrevet 4. juni 2009 #2 Skrevet 4. juni 2009 Vi solgte boller til inntekt for en god sak da vi gikk på barneskolen - selv om det bare var enkelte lørdager, søkte vi politiet om det. Men da hadde vi bord og greier..
Daria Skrevet 4. juni 2009 #3 Skrevet 4. juni 2009 Jeg vil tro at politiet har nok annet å bruke tiden sin på enn utdrikningslag som får inn et par hundre kroner. Men ring dem og spør, det er som regel den enkleste måten å få riktig svar på.
smilefiskeb Skrevet 4. juni 2009 Forfatter #4 Skrevet 4. juni 2009 takk for svar! eg får vel berre ta opp telefonen og ringe til o store skumle politikontoret.. hadde ikkje vert kjekt å bli "taua inn" på utdrikkningslaget vertfall!
Leanne Skrevet 4. juni 2009 #5 Skrevet 4. juni 2009 jeg solgte nå "morgen brød" (rundstykker formet som en penis) til en politimann på mitt utdrikningslag.... Han spurte aldri om noe løyve... Man får jo ikke inn så mange penger da... Med mindre man gifter seg for tiende gang :gjeiper:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå