Gå til innhold

Hva om du finner ut hvem folk er?

Du får en mistanke om at en bruker på KG er noen en du kjenner, og får etter hvert bekreftet dine mistanker ettersom personen legger mer og mer ut om seg selv og sine. Hva gjør du?  

1. 1. Du får en mistanke om at en bruker på KG er noen en du kjenner, og får etter hvert bekreftet dine mistanker ettersom personen legger mer og mer ut om seg selv og sine. Hva gjør du?

• Sier ifra direkte til personen
      24
    • Prøver å hinte
      11
    • Lar det forbigå i stillhet
      17

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er ikke så vanskelig å finne ut hvem personer her inne er hvis man kjenner dem fra før. Hva skal man gjøre om man finner ut hvem folk er?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville tatt det opp med vedkommende,slik at hun/han fikk muligheten til å få nytt nick.

Skrevet

Jeg tror jeg ville sagt fra. Men da måtte jeg liksom også si hvem jeg var, og det hadde vært teit..... :lol:

Men jeg ville nok sendt en PM og sagt fra, ikke sagt det face to face, tror jeg........

Trur eg.

Lillian

Skrevet

Jeg synes vel ikke man trenger å si det , dette er jo egentlig et sted hvor man skal/kan være anonym. Så får det jo være opp til en selv hvor mye man avslører.

Hvis du synes personen driter seg ut så kan du jo hinte litt om det .....

Hvis du forsåvidt kjenner personen så godt at du vet at vedkommende ville at du skulle si du har avslørt hvem det er så kan du jo si fra.

Du kan jo begynne å røpe ting om deg selv i retur også vetdu.

Gjest Zirine
Skrevet

Nja - hvis vi bor i nærheten og har barn på samme skole, så vil jeg no si fra. Jeg vil føle det veldig ubekvemt hvis jeg skulle vite - og den andre ikke vet at jeg vet hvem de er.

Bortsett fra det så har jeg ingen problem med å identifisere meg - så hvis noen vet hvem jeg er, så må de gjerne si fra - på pm. Jeg ville gjort det samme - så fremt det ikke gikk klart fram at de ønsker å være anonym.

KG et ikke en kanal hvor jeg skal få ut alle skjulte ting ved meg selv - jeg er bare den jeg er - ergo, jeg har ingenting å være redd for.

Skrevet

Kult å først krysse av på "Ja jeg tisser i vannet" tråden og skrive innlegg der, så gå til noen du tror er med i samme forum og presentere deg med navn og nick :ler:

Skrevet

De aller fleste her inne tisser helt sikkert i vannet, hehe..

Apropos bekjente, d er en her jeg kjenner godt. Hun anbefalte Kg, sa jeg måtte prøve å bruke forumet. I begynnelsen synes jeg d var litt kjedelig, men nå beg... jeg å bli litt vel avhengig.

Gjest Hilde K S
Skrevet

Tisser i vannet ?

Men det gjør jo alle på et toalett. Sist jeg så ned i toalettskålen så var det i allefall vann der....

Tror jeg må skjekke denne tråden etterhvert.

Og det er nokså vanskelig å finne folk man kjenner her inne. Har bedt neon lete etter meg ( som også kjenner meg godt ) og de har ikke funnet meg. Også med det vanskelige nicket da....

Hadde jeg funnet noen jeg kjente her ville jeg sendt en pm.

Skrevet

Hva jeg vil gjøre vil være avhengig av hvor identifiserebare de er

og hva de skriver. Hvis jeg identifiserer ut fra opplysninger jeg

antar bare jeg kjenner til så vil jeg nok ikke gjøre noe. Hvis vedkommende skriver slik at hele klassen, nabolaget e.l. kan identifisere

vedkommende så er det nok større sjanse for at jeg sier i fra.

Jeg vil også helt klart holde tett om hva jeg får vite. Identifiserer jeg

"nabofrua" og hun forteller at hun tisser i vannet eller har hatt

mange elskere så vil ingen andre få vite det av meg. Hvis jeg

antar at vedkommende vil oppleve det som en stor psykisk belastning

å bli avslørt med sine personlige betroelser så ville jeg gitt et hint før

det gikk for langt. En del av deltagerne skriver ikke noe særlig

personlig og vil ikke tape mye på å bli avslørt. Andre skriver svært

mye om seg selv og virker trygge på seg selv. De vil neppe ha

store problemer hvis de ble avslørt.

Så svaret fra meg er hverken ja eller nei. Det kommer ann på så mye.

Men uansett så vil jeg holde kjeft om hva folk forteller.

Gabriel

Gjest Anonymous
Skrevet

Vet sannelig ikke jeg om jeg ville si det eller ikke. Kanskje spørs litt på hvem det hadde vært og hvor mye jeg kjente til den akutelle personen.

Jeg tror kanskje jeg hadde satt pris på om noen fortalte meg hvis de gjenkjente meg her inne, så jeg vet ærlig talt ikke.

Skrevet

Kanskje hadde jeg skrevet i svar på h*ns innlegg: - Hei, er det du som er her! Så koselig! Og så gitt et hint om hvem jeg er. Hadde vedkommendes nick plutselig forsvunnet, så vet man jo at h*n ønsker å forbli anonym.

Selv har jeg vært på forum med flere venninner før, og vi vet hverandres nick. Oxo her er det kjempelett å finne meg. Men jeg er ikke her for å legge ut om store , dype hemmliser, så det bekymrer meg ikke.

(Så alle dere kjente som er her i hemmelighet; nå kan dere avsløre dere og si hei!) :ler:

Skrevet

Jeg ville sagt det. Hadde bare syntes det var morsomt om noen hadde kjnt igjen meg. Hadde ikke byttet nick av den grunn.

Skrevet

Jeg for min del har skrevet i en tidligere tissetråd at jeg tisser i dusjen hvis jeg tilfeldigvis må tisse når jeg står der og dusjer (alt går jo rett ned i sluket og videre i kloakken allikevel). Jeg har heller ingen problemer med å innrømme at jeg tisser i vannet om jeg tilfeldigvis må tisse når jeg bader. Men -dette gjelder bare om jeg bader i havet. Synes det er ekkelt å tisse en liten ferskvannskulp der også mange andre bader. Til tross for dette har jeg ingen problemer med at folk evt. skulle finne ut hvem jeg er. Jeg er meg, og jeg står for den jeg er. Såpass integritet har jeg da :wink:

Nelle :briller:

Skrevet

Jeg har oppdaget en jeg kjente her inne, jeg.

Sa fra med en gang, syntes det var så artig.

Hun hadde heldigvis ikke rukket å skrive noe om hvor hun tisset, og jeg tisser selv bare på do, så jeg syntes det var ganske trygt.

Skrevet

Jeg har kjent igjen en person. Vi har snakket om at vi er her inne, men

jeg har ikke sakt at jeg hvet hvem hun er.

Hun regner nok med det.Det hun skriver drøfter jeg ikke med henne eller noen andre. Hun kan skrive fritt hva hun vil for meg.

Gjest Candyfloss
Skrevet

Mange som har avslørt meg. Jeg har jo ofte bilder av meg selv på avataren, så det er jo ikke så vanskelig at det gjør noe :lol::ler:

Hvis jeg hadde avslørt noen jeg ikke liker, så hadde jeg bare latt det gå.. latt dem drite seg ut litt inne på "seksualitet" 8)

Gjest Cruella
Skrevet

Har trodd jeg har gjenkjent en bruker her, ga vedkommende beskjed om det, men vedkommende ville ihvertfall ikke tilkjennegi seg.

Hvis det blir en neste gang, skal jeg heller hinte......

Gjest *anonyma*
Skrevet

Jeg er i akkurat den situasjonen nå. I sommer har det kommet en ny bruker her som jeg kjenner ganske godt. Det tok bare to innlegg å kjenne henne igjen bl.a på grunn av detaljer om bryllupet og yrket hennes. På grunn av div omstendigheter treffer jeg henne ikke før i slutten av august, men jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre...... Vet ikke om hun er klar over at jeg er her på KG, kan ikke huske at vi har snakket noe om det, og jeg vil jo ikke avsløre meg selv heller.

Skrevet

Hadde sikkert hintet uforskammet mye... både om hvem jeg er, og at jeg vet hvem ho/han er. Men hadde nok gjort det over PM, så det ikke hadde vært krise om jeg tok feil..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...