Gjest Ts Skrevet 3. juni 2009 #1 Del Skrevet 3. juni 2009 Tenkte jeg skulle "fornye" et par jeans med å lage litt hull i dem og gjøre dem litt slitte, men vil ikke at det skal se ut som jeg har klippet dem opp, om dere skjønner?! Er det noen som har noen smarte trix?;-) Og det er vel heller ikke så lurt å gjøre det med bukser med stretch i, sant? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hufsa! Skrevet 4. juni 2009 #2 Del Skrevet 4. juni 2009 Heia,søk for det ligger en tråd her om det ;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ts Skrevet 4. juni 2009 #3 Del Skrevet 4. juni 2009 Hmmm...? Den finner jeg ikke...:-( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
toyses Skrevet 7. juni 2009 #4 Del Skrevet 7. juni 2009 Bruk heller kniv enn saks. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dizzy Skrevet 7. juni 2009 #5 Del Skrevet 7. juni 2009 Du kan pusse hull med sandpapir. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ethereal Skrevet 7. juni 2009 #6 Del Skrevet 7. juni 2009 Bruk sandpapir!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beuwi Skrevet 7. juni 2009 #7 Del Skrevet 7. juni 2009 Bruk sandpapir!! Bruk osteraspen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stella K Skrevet 8. juni 2009 #8 Del Skrevet 8. juni 2009 støtter osteraspen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
freezepop Skrevet 8. juni 2009 #9 Del Skrevet 8. juni 2009 Osteraspe og sandpapir for små hull og slitt effekt. Om du skal lage HULL, bruk en tagget kniv og "sag" istedenfor å kutte, da ser hullene mer naturlig ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuith Skrevet 9. juni 2009 #10 Del Skrevet 9. juni 2009 Om du har tilgang til sterk syre (saltsyre, svovelsyre) fungerer det perfekt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå