ChristineC Skrevet 3. juni 2009 #1 Skrevet 3. juni 2009 (endret) jeg kjøpte en neglakk på vita, en klar grønnaktig en, som skulle styrke neglene mine. etter kun én gang begynte neglene mine og flasse opp skikkelig, og uansett om jeg filer det bort så begynner det på nytt igjen etter kort tid. med andre ord, den neglakken ødela neglene mine! lurer på om noen har noen gode råd til hva jeg kan kjøpe og eventuelt gjøre for å få orden på neglene igjen! og om dere har noen gode råd og tips generelt til hvordan få fine negler så er de velkomne de også Endret 3. juni 2009 av ChristineC
Gjest Heloise Skrevet 4. juni 2009 #2 Skrevet 4. juni 2009 Jeg har aldri prøvd det du beskriver, men hørtes ikke bra ut! Jeg har vært en tilhenger av negloljen SolarOil, fin for både neglene og neglbåndene. Jeg sliter med tørre og flisete negler Ellers har jeg veldig gode erfaringer med de små billige neglelakkene fra Vita, virket ikke som om de slet på neglene mine i det hele tatt, sammenliknet med dyrere lakk. De små firkantede flaskene til 20-30 kroner per stykke altså.. Har brukt de sammenhenge en måned og neglene mine er helt fine, ikke tørre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå