Xneon88 Skrevet 3. juni 2009 #1 Skrevet 3. juni 2009 Hei Jeg er en gutt på 21 år. Jeg er redd for å ha sammleie med jenter p.g.a. min penistørelse. Den er bare 7cm ved "slapp" tilstand og 17cm ved "stå penis" Husker ikke hva det heter Takker for svar
kristian82 Skrevet 3. juni 2009 #2 Skrevet 3. juni 2009 Hei Jeg er en gutt på 21 år. Jeg er redd for å ha sammleie med jenter p.g.a. min penistørelse. Den er bare 7cm ved "slapp" tilstand og 17cm ved "stå penis" Husker ikke hva det heter Takker for svar Svært få som bryr seg om penisstørrelsen når den er slapp tror jeg...Noen har 12 cm slapp og 12 cm stiv, andre har som du 7 cm slapp og 17 cm stiv...En slapp penis kan ikke brukes til så mye...Er jo over gjennomsnittet du, så ingen grunn til bekymring!
Gjest Gjest Skrevet 3. juni 2009 #3 Skrevet 3. juni 2009 Herregud, din penis er jo helt normal, og bedre enn helt normal også. Den er litt større en snittet. Du har ikke noe å skamme deg over. Hvor lang penisen din er slapp er jo totalt uinteressant.
Gjest Gjest Skrevet 3. juni 2009 #5 Skrevet 3. juni 2009 Du bør måle omkretsen også, før vi kan gi den godkjent. Bare et tips.
Xneon88 Skrevet 3. juni 2009 Forfatter #6 Skrevet 3. juni 2009 Du bør måle omkretsen også, før vi kan gi den godkjent. Bare et tips. omkrettsen er 14cm
Joe Skrevet 3. juni 2009 #7 Skrevet 3. juni 2009 Okei, jeg lurer på om du bare skriver for at masse jenter skal skrive "ÅÅh, så stor tiss du har" Den er over gjennomsnittet, noe du hadde funnet ut ved et enkelt søk på nettet. Om du er seriøs, kan jeg jo fortelle at du ikke trenger bekymre deg, den er stor den.
Xneon88 Skrevet 3. juni 2009 Forfatter #8 Skrevet 3. juni 2009 Okei, jeg lurer på om du bare skriver for at masse jenter skal skrive "ÅÅh, så stor tiss du har" Den er over gjennomsnittet, noe du hadde funnet ut ved et enkelt søk på nettet. Om du er seriøs, kan jeg jo fortelle at du ikke trenger bekymre deg, den er stor den. Det var jo jentene sim mening jeg ville ha. Glemte av å skrive d :S Sorry.
Joe Skrevet 3. juni 2009 #9 Skrevet 3. juni 2009 Det var jo jentene sim mening jeg ville ha. Glemte av å skrive d :S Sorry. Hm, betyr det at jeg hadde rett først, at du vet den er stor, bare vil ha jenter til å si det? Eller at du trodde jeg ikke var jente?
Gjest Gjest Skrevet 3. juni 2009 #10 Skrevet 3. juni 2009 Tissen din er stor, og har de rette målene. Du vil ikke skuffe noen jenter med den, det kan du være helt trygg på.
Xneon88 Skrevet 3. juni 2009 Forfatter #11 Skrevet 3. juni 2009 Hm, betyr det at jeg hadde rett først, at du vet den er stor, bare vil ha jenter til å si det? Eller at du trodde jeg ikke var jente? nei poenget mitt er att 2 jenter har sagt att den er liten ! Det var ikke noe gøy :S
Joe Skrevet 4. juni 2009 #12 Skrevet 4. juni 2009 nei poenget mitt er att 2 jenter har sagt att den er liten ! Det var ikke noe gøy :S Da har du bare møtt feil jenter. Usympatiske, egoistiske idioter med urealistiske forventninger. Prøv å finne smartere jenter.
Gjest gjest1 Skrevet 4. juni 2009 #13 Skrevet 4. juni 2009 En slapp penis kan ikke brukes til så mye... Min kan tisse!
Gjest womenwomen Skrevet 4. juni 2009 #14 Skrevet 4. juni 2009 Okei, jeg lurer på om du bare skriver for at masse jenter skal skrive "ÅÅh, så stor tiss du har" Den er over gjennomsnittet, noe du hadde funnet ut ved et enkelt søk på nettet. Om du er seriøs, kan jeg jo fortelle at du ikke trenger bekymre deg, den er stor den. Ha ha - ja er nok det han er ute etter ... ÅÅÅ så stor du har ....he he Ja den er større enn gjennomsnittet som sikkert er 14 - 15 kanskje ?
Gjest gjestdeluxe Skrevet 4. juni 2009 #15 Skrevet 4. juni 2009 Det var jo jentene sim mening jeg ville ha. Glemte av å skrive d :S Sorry. Vet ikke jeg, det hørtes ikke spesielt kult ut å skulle dømme en fremmed manns utstyr på basis av linjalmålene han har tatt på sin Adrian Mole-aktige måte. Så fjortis. Nå er det ut å måle penisene sine, det er istedet bare å kjøre på.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå