Gå til innhold

Hvorfor var du utro?  

23 stemmer

1. 1. Hvorfor var du utro? Svar ærlig.

• Fordi sexen i heimen var for kjedelig, jeg savnet spennig. (Forholdet var dårlig.)
      7
    • Fordi jeg fikk følelser for vedkommende. (Forholdet var bra)
      9
    • Jeg vet ikke. Jeg var full og dum. (Forholdet var bra)
      6
    • Helt andre grunner....
      6

Anbefalte innlegg

Gjest LonelyAngel
Skrevet (endret)

Mange her ( inkludert meg ) lurer på hvorfor en part i et forhold er/har vært utro. (Inspirert av tråden: "Hvorfor er menn utro")

Så da spør jeg her: Hvorfor var du utro?

Om dere velger " Helt andre grunner" så setter jeg pris på å få hører grunnen.

Jeg prøver å finne ut om de fleste er/har vært utro fordi forholdet hjemme var for dårlig, eller om det ikke hadde noe med det å gjøre.

Takk :) Håper på mange svar.

Endret av LonelyAngel
Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Jeg savner alternativet: "har ikke vært utro", fordi jeg tror ikke utrostatistikken er så høy som den ser ut til å være her inne, og det er også greit å få fram. :)

Gjest LonelyAngel
Skrevet

Til dere som ikke har vært utro, men har hatt kjæreste som var utro mot deg, du kan stemme på den grunnen han/hun gjorde det mot deg.

Gjest brutal_mann
Skrevet
Til dere som ikke har vært utro, men har hatt kjæreste som var utro mot deg, du kan stemme på den grunnen han/hun gjorde det mot deg.

På grunnlag av dette huket jeg alle punktene untatt det øverste...

Gjest Gjest
Skrevet

lag en poll hvor vi som ikke har vært utro også kan svare =)

Gjest Gjest_jada_*
Skrevet

Jeg får ikke svart på pollen, men mannen var utro mot meg over lengre tid. Han påstår hardnakket at han ikke savnet noe i forholdet, han var heller ikke full og dum (drikker ikke) og fikk/hadde ikke følelser for hun andre.

Jeg skulle derfor huket av på alternativ 4.

Hvorfor han var utro? Han vet ikke. Beste svaret han har å gi er at det var stas med bekreftelse... :roll:

Gjest LonelyAngel
Skrevet

Dette er ikke en poll om hvem som har vært utro eller ei, dette er om " hvorfor dere som var utro var det, eller ble sviktet" :)

Gjest Gjest_heihei_*
Skrevet

pga av manglende oppmerksomhet i årevis..nærhet...kos...kjærlighet..Defor var jeg utro.

Gjest Gjest
Skrevet
pga av manglende oppmerksomhet i årevis..nærhet...kos...kjærlighet..Defor var jeg utro.

er det noen her som tenker litt sånn, jeg syns det er litt skummelt å gifte meg, fordi det skjer så mye skillsmisser grunnet utroskap? jeg mener, man stoler jo på den man gifter seg med, og den dagen man gifter seg er man sikker på at det aldri skal skje. men det skjer, og det er litt skummelt å tenke på, syns jeg. jeg kommer aldri til å være utro mot den jeg gifter meg med, syns det er helt forferdelig, og utrolig stygt å gjøre mot et annet menneske. hadde ikke hatt samvittighet til å gjøre noe sånt. og hadde mannen min vært utro, så tror jeg ikke jeg kunne ha godtatt det! hva syns dere om folk som godtar det og gir de en ny sjangse? jeg hadde ikke hatt selvtillitt nok eller stolt nok på den personen igjen etter det!

ikke meningen å stjele tråden din altså, emn noe jeg beynte å tenke over når jeg leste her inne.

Gjest Fæl mann
Skrevet

Jeg savner alternativet "forholdet var dårlig, dama var konstant sur, vi hadde det ikke bra, hun truet med skilsmisse, hun jobbet ikke og var "sliten" hele tiden mens jeg hadde to jobber og forsørget hele familien, hun innførte sexnekt når det passet henne, omtalte meg kun negativt, men vi hadde barn og huslån. Etter ti år fikk jeg følelser for en annen, men visste at skilsmisse ville bli et helvete så jeg ventet lengst mulig"

Hilsen en slem og brutal og grusom og ekkel mann som var (fysj og fy!) utro.

Men helt ærlig, jeg synes du er litt for enkel i alternativene, LonelyAngel.

Gjest Gjest
Skrevet
Jeg savner alternativet "forholdet var dårlig, dama var konstant sur, vi hadde det ikke bra, hun truet med skilsmisse, hun jobbet ikke og var "sliten" hele tiden mens jeg hadde to jobber og forsørget hele familien, hun innførte sexnekt når det passet henne, omtalte meg kun negativt, men vi hadde barn og huslån. Etter ti år fikk jeg følelser for en annen, men visste at skilsmisse ville bli et helvete så jeg ventet lengst mulig"

Hilsen en slem og brutal og grusom og ekkel mann som var (fysj og fy!) utro.

Men helt ærlig, jeg synes du er litt for enkel i alternativene, LonelyAngel.

Er ikke de ganske nære alternativ 1?

Skrevet

Bestekameraten min er notorisk utro, så jeg satte meg inn i hans situasjon, og kryssa av på 1 og 4.

De gangene han var utro, som jeg vet om, og som jeg kan gjette meg til når det skjedde (han kommer jo aldri til å si når det skjedde, og han kommer aldri til å si når han gjør det igjen, nå som han vet at jeg har reagert på det og synes det ikke er noe kult), så har han og dama hans hatt sex hver dag. Så det er ikke mangel på sex som gjorde det!

For noen uker siden, 1-2 måneder siden, så fortalte dama hans at han hadde sagt til henne at sexen var kjedelig, eller mer riktig, "at han kjeda seg".

For noen uker siden, ca. 1 måned siden, så fortalte kameraten min på fest at alle damene han har hatt har vært "løse", og at dette var dama som han var glad i. Jeg tror han.

Men hvorfor? Fordi han kan.

Og dama hans er det mest naive mennesket jeg noengang har møtt (det er forøvrig det slemmeste jeg kan si om henne).

Har jeg ikke klart å fortelle om det på fylla etter uttallige ganger, så gjør jeg ikke det nå heller...

Gjest LonelyAngel
Skrevet

" Fordi jeg fikk følelser for vedkommende" ligger på topp! Det overrasket meg egentlig. Trodde " sexen i heiem var for kjedelig" skulle nå toppen.

Fortsett å stem dere som har vært utro, eller har blitt sviktet av en partner !

Gjest Jan-Erik, 45
Skrevet

Vi gjør det fordi vi kan, enkelt og greit. :)

Gjest Gjest_Mina_*
Skrevet

Logger ut, jeg.

Men jeg var utro fordi samboeren var psykisk ustabil og voldelig mot meg. Ble lei etter to år, og mista all respekt for ham. Er bare glad jeg kom meg ut tilslutt. og har i grunnen aldri angret på noe. Mannen holdt på å dra meg rett ned i søla, det har jeg innsett i ettertid. Der og da var jeg blind :(

Men de historiene jeg hører i ettertid, er at han ferska meg og at jeg var slem. Punktum. Men jeg gidder ikke ta til motmæle. Jeg er ferdig med det for flere år siden, og har det bra. Hever meg over det, og så får folk tro på ham om de vil!

Gjest kvinne, 42
Skrevet

Hei

Jeg er utro fordi jeg har følelser for mannen.

Første gang jeg traff han (vi har kun møtt hverandre 3 ganger i løpet av 9 måneder) var det spenningen og fordi jeg savnet nærhet i forholdet jeg er i.

Nå er det følelser....jeg savner han intenst.

Gjest Gjest
Skrevet

jeg var utro fordi jeg var full, forholdet gikk mot slutten, og jeg ble utnytta av en fyr. enkelt og greit.

Gjest brutal_mann
Skrevet
jeg var utro fordi jeg var full, forholdet gikk mot slutten, og jeg ble utnytta av en fyr. enkelt og greit.

Bullshitt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...