Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Ja emnet sier vel sitt.

Kan vel si litt mer. Jeg har veldig fint ganske kort hår. Og er på utkikk etter en tang som jeg kan krølle håret mitt med. Helst en som er litt smal slik at jeg får litt mindre krøller ettersom jeg har ganske kort hår.

Noen som har erfaring med en tang under 600? Evt tips om kjeder som kanskje har tilbud på en som er bra :)

Endret av Jane F.
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjøpte nettopp en rettetang fra Gama på frisørsalongen i nærheten av meg. Den kostet 600 kr, og er utrolig bra. Det funker både til å lage krøller, og hvis du trenger å rette ut håret litt ekstra. Absolutt verdt å sjekke ut ;)

Gjest Gjest
Skrevet

vært fornøyd med min fra remington

Skrevet

juso: vilken frisørsalong er det som fører Gama?

Skrevet

Stort sett de fleste fører Gama virker det som. Kjøpte den forrige min for ca 5 år siden ffor en 1000-lapp, beste investeringen jeg har gjort, hehe! Var uansett litt gøy da jeg for et par mnd siden vant GHD sin rettetang i Woman, den er jo dritbra, men ligger nok på litt mer enn ditt budsjett. :) Men ville klart gått for Gama flere ganger!

Skrevet

Ja, stort sett de fleste salonger er jeg veldig sikker på. :)

Skrevet

Er det noen flere som har noen forslag?

Gleder meg til neste lønning for da skal jeg både til frisøren og kjøpe meg en rettetang. OG hårpleieprodukter. Er så lei av headnshoulders shampo og HM hårspray :P

Skrevet

her er en måte å lage krøller på:

• Liker 1
Skrevet

Jeg bruker den metoden. Det blir et bra resultat :)

Skrevet

Jaguar-slettetangen og den som heter Jay2 er også bra :Nikke:

De føres av Swartzkopf/Rubicon :)

Noen ganger kjører de kampanjer på den til 299,- mens til vanlig ligger den på 598,- ... Supre tenger :Nikke:

Skrevet

Kult får sjekke ut om det er noen som fører de her jeg bor. Klarer ikke bestemme meg for hvilken jeg vil kjøpe. Blir så sær nå jeg skal bruke mer enn 200 kroner på een ting. Er ikke vant til å bruke penger på meg selv lenger.

vurderer denne da, noen som har prøvd den? remington

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...