Gjest Gjest Skrevet 3. juni 2009 #1 Skrevet 3. juni 2009 Hei. Har dere noen forslag til hva man kan ha i sånne små gaveposer til gjestene ?
Gjest Gjest Skrevet 3. juni 2009 #2 Skrevet 3. juni 2009 Hei. Har dere noen forslag til hva man kan ha i sånne små gaveposer til gjestene ? Er det også blitt vanlig å ha i bryllup? Vanskelig å si om du ikke forteller hvilken alder det er på gjestene og hvilket prisnivå du hadde tenkt deg.
Gjest Gjest Skrevet 3. juni 2009 #3 Skrevet 3. juni 2009 http://www.loiten-lys.no/personlige_lys_1 Mye fint her, selv om de digre kubbelysene van kanskje litt i største/dyreste laget. Men dette høres jo bra ut: Bordkort som lys! Nå tar vi også imot bestillinger på navnelys til bordkort! Lysene vi bruker er små kubbelys som er 3 x 6 cm. Et unikt bordkort som gjør selskapet enda varmere! (Bilde kommer).
Gjest nextlife Skrevet 3. juni 2009 #4 Skrevet 3. juni 2009 Hva med å ha litt forskjellig i disse posene eller esken, sånn litt dokurvaktig ?
Gjest Mann på 44 Skrevet 4. juni 2009 #5 Skrevet 4. juni 2009 Hei. Har dere noen forslag til hva man kan ha i sånne små gaveposer til gjestene ? Mener ikke å støte noen, men hvorfor skal gjester få gaveposer?
Gjest KateW Skrevet 4. juni 2009 #6 Skrevet 4. juni 2009 Jeg var i et bryllup hvor bordkortene var små hvite esker med sløyfe og navn, inni lå det små jelly-beans. Det må da holde i massevis. Hvorfor skal gjestene ha gaver?
Honey Skrevet 4. juni 2009 #7 Skrevet 4. juni 2009 Vi tenkte litt på det men har slått det fra oss siden dette er både dyrt og unødvendig. Vi kommer bare til å legge noe godis på barna sine kuverter. Men skulle vi hatt det hadde det blitt to bamsemums siden det er en helt egen symbolikk i det og da ville jeg fortalt om det til gjestene enten via tale e.l. Har sett ulike alternativer f.eks. sukkerdrasjerte mandler, konfekt, små telysholdere, rammer osv. Personlig lurer jeg på hvor jeg skulle ha gjort av småharry nips jeg hadde fått i et bryllup? :klø: Ville aller helst satt pris på godteri, selv om jeg ikke ville trengt det når det er så mye annet godt i et bryllup.
Gjest Gjest_la novia_* Skrevet 4. juni 2009 #8 Skrevet 4. juni 2009 Det med at det er tull/bortkasta etc å gi gave har selvsagt med tradisjoner å gjøre. Vi skal heller ikke ha, siden bryllupet blir dyrt (over en helg), men min kjære er spansk, og i Spania er det vanlig at gutta får en sigar og jentene en blomsterpynt. I et bryllup vi var i, fikk vi en håndmalt flis, som et lite bilde!
lilleGrethe Skrevet 4. juni 2009 #9 Skrevet 4. juni 2009 Det er tradisjon for dette i UK og USA, men jeg synes det er helt unødvendig i Norge - ingen forventer dette. Hvis du virkelig vil ha det, søk på wedding favours i google, og du får masse tips.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå