Gå til innhold

kan man overføre musikk fra ipod til pc?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg har sykt mye bra musikk på pc'n og på ipod'n. Problemet er at pc'n har daua. Hva med musikken på ipod når jeg kjøper en ny pc, kan den overføres til den nye pc'n og itunes der eller?

*håper*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan ikke overføre musikk fra ipod til pc via itunes, men du kan bruke tredjeparts programvare til det :)

Prøv enten media monkey eller sharePod, begge de skal fungere bra..

Da kopierer du alt over til en mappe på pc`en, så kan du legge det inn i itunes som vanlig....

Gjest Gjest
Skrevet
Du kan ikke overføre musikk fra ipod til pc via itunes, men du kan bruke tredjeparts programvare til det :)

Da kopierer du alt over til en mappe på pc`en, så kan du legge det inn i itunes som vanlig....

Ah, supert! Da prøver jeg på det når den tid kommer, takk for svar! :)

• 6 måneder senere...
Skrevet

Har du en "innmedteskjeoppskrift" på dette? :sjenert:

Er så redd for at all musikken forsvinner straks jeg kobler ipod'n til pc-en. Hvordan går jeg frem, steg for steg?

Gjest Coarvi
Skrevet
Har du en "innmedteskjeoppskrift" på dette? :sjenert:

Er så redd for at all musikken forsvinner straks jeg kobler ipod'n til pc-en. Hvordan går jeg frem, steg for steg?

har du prøvd å laste ned SharePod og se selv? Det er meget, meget enkelt, blir litt poengløst å lage steg-for-steg for det...:)

Man kan også gjøre det manuelt, uten andre programmer.

Inne på diskusjon.no er det en fin tråd om dette, både om SharePod og slike programmer, og hvordan man gjør det manuelt:

Guide: Musikk fra iPod til PC

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...