Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det viser seg at to av tre brennere/avspillere har avgått en stille død her i huset. Eller en er nok "fikset" av sønnen i huset og har noe klissent i seg. Jeg har lekt mekaniker og fått ut plata som sto i. Den var klissen i midten, nesten som om det var noe lim der og hadde i tillegg en stoooor fin ring av en ripe, ca da det er et nedsøkk i selve brenneren. Jeg måtte demontere hele toweret for å komme til brenneren og deretter demontere den :fnise: Nå gjenstår å montere sammen. Men den løser ut nå i alle fall. Men så blir jeg skeptisk til å sette inn et splitter nytt spill i den, med tanke på ripen som var på platen som sto i.

Og brenneren på min bærbare nekter plent å lese plater. Uansett hvilken jeg setter inn. Får jo ikke engang formatert dataen her jeg da. :( Og så jeg som hadde så lyst til å spille Sims...

Har brenner på dataen til mannen som fungerer, men den dataen tåler ikke å jobbe så hardt, før den får varmeslag. Så da står jeg der da, med et nytt spill og ingen maskin å spille på.

Så jeg trenger hjelp! Vi må ha ny brenner/avspiller. Men bør vi går for intern eller ekstern? Og er det stor forskjell på merker? Kan en ekstern som går på usb spille av spill i den størrelsen jeg må ha? Systemkravene var ganske høye nemlig.

Sånn bortsett fra til spilling vil den bli brukt til det vanlige ;) Bilder og slikt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen tekniske vidundere her altså?

Har sett at Elkjøp har sånn til å bygge inn i toweret og ekstern. Den eksterne klarer jeg fint å fikse, men skal vi ha innebygd må jeg jo vite om det er S-ATA eller P-ATA jeg skal ha (sier meg jo iiiiingenting de bokstavene der da...:sjenert).

Fordelene med den eksterne ser jeg jo, enkel å koble til, tar liten plass og kan også brukes på min bærbare. Men kan jeg spille spill på den da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...