Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er jeg rimelig lei av at håret blir tynnere og styggere for hver dag som går.. Har prøvd tilskudd av b-vitamin som visstnok skal hjelpe, forskjellige shampoer og andre hårprodukter som skal hjelpe.. Meen nei!

Noen? :sukk:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen som vet om noe?

Skrevet
Ingen som vet om noe?

Det vil ta lang tid før b-vitaminer hjelper, siden det ikke vil ha noen innvirkning på allerede utvokst hår (haha, dårlig forklart, men håper du forstår hva jeg mener:P) Så fortsett med vitaminene, det er godt for hud, hår og andre prosesser i kroppen:)

Jeg har også tynt hår, som allerhelst vil ligge heeelt flatt. De produktene som har fungert best på meg er Joicos volum shampoo (full body?), og å bare bruke balsam i tuppene.

Ellers bruker jeg skum fra Sebastian (evokativ tror jeg den heter..) og føner håret opp/ned.

Saltvann eller varmeruller er også fine ting:)

Skrevet

Må bare også nevne at dårlig kosthold, søvnmangel, stress, alt som fører kroppen i ubalanse, først vil vises på hud og hår.

Vet ikke om noen av desse faktorene gjelder deg, men tenkte jeg skulle ta det med:)

Skrevet

Skal du ta b vitamin for håret så må du tilføre hele B-familien og ekstra for det som går på hår. Det som blir kalt terapeutisk dose.

Ellers er det andre produkter som kan brukes som hjelper direkte på hår, negler og div.

Har du prøvd å søke litt på nett på slikt?

Skrevet

Jeg har tatt B-vitaminer og multivitaminer med sink i flere år og jeg spiser sunt. Likevel har jeg tynt og slitt hår og utrolig dårlige negler. Jeg kan fint rive av neglene mine om jeg vil...Trenger ingen neglesaks jeg nei... Trenger nesten ikke saks til håret heller for det greier helt fint og klippe seg selv...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...