Gjest Gjest_carmen_* Skrevet 3. juni 2009 #1 Skrevet 3. juni 2009 hei! jeg sliter med håravfall og ønsker derfor en hårshampoo uten sulfater, silikoner, oljer, proteiner, parfyme eller naturlige\planter ekstrakter. det virker som jeg reagerer mot disse tingene. takker!
Gjest Gjest Skrevet 4. juni 2009 #2 Skrevet 4. juni 2009 Urtekram sin uparfymerte kan kanskje være noe for deg? Mulig det er noe på iherb også. Mener desert essense har en uparfymert shampoo som skal være god. Butikken er i det minste billig, og det ligger en rabattkode på 5 (eler var det 10?) dollar her i forumet et sted mener jeg.
Gjest Gjest Skrevet 4. juni 2009 #3 Skrevet 4. juni 2009 http://forum.kvinneguiden.no/index.php?sho...357740&st=0 5 var det visst. Aner ikke om den gjelder ennå, men det er nå verdt et forsøk
Dell Skrevet 4. juni 2009 #4 Skrevet 4. juni 2009 Er du mye stresset? Vondt i nakken og opp til hodet? Det er mulig at det ikke er noe galt med håret ditt ... men at blodtilførselen fra nakke til hode ikke er helt som den skal. Når den ikke er det så kommer det ikke nok av oksygen og blod til hårrøttene som igjen kan føre til for lite næring og håravfall. Du kan jo søke på HAIR PLUS FOOD (KOSTTILSKUDD) Bare litt sånn btw.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå