Gå til innhold

"maleri med fotoprint"

Gjest Gjest_Caroline_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Caroline_*

Hei!

Er det noen som vet om noen nettsteder eller butikker / kunstnere som kan lage et maleri med fotografi printet på? (Hvis dere forstår)

Har sett et slikt bilde gitt som gave i et bryllup. Giveren ville ikke si hvor de hadde bestilt det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest_Caroline_*

Ingen som har sett et slikt heller? Var kjmpefint og svært personlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Meiner du eitt stort fotografi som er printa opp på lerret, eller at ein kunstner har malt fotomotivet slik at det blir eit maleri?

Det første får du gjort i dei fleste fotobutikker og diverse kopibutikker, og stort sett rundt over det store internett.

Ellers finnast jo Rasterbate som er ganske moro å leike med.

For foto -> maleri er det heilt sikkert ein mengde stader å få gjort det, eit kjapt nettsøk gav meg denne.

Ellers er det jo ein enkel og billig løysning å få bildet "gjort om" til maleri via photoshop o.l. og så printe det ut og ramme det inn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
Gjest Gjest
Meiner du eitt stort fotografi som er printa opp på lerret, eller at ein kunstner har malt fotomotivet slik at det blir eit maleri?

Det første får du gjort i dei fleste fotobutikker og diverse kopibutikker, og stort sett rundt over det store internett.

Ellers finnast jo Rasterbate som er ganske moro å leike med.

For foto -> maleri er det heilt sikkert ein mengde stader å få gjort det, eit kjapt nettsøk gav meg denne.

Ellers er det jo ein enkel og billig løysning å få bildet "gjort om" til maleri via photoshop o.l. og så printe det ut og ramme det inn.

Det jeg mente var at et fotografi er printet på lerretet og så er det malt rundt. Det jeg så hadde også malt på datoen for bryllupet og noen romantiske tekstlinjer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...