Gjest GjestE Skrevet 3. juni 2009 #1 Skrevet 3. juni 2009 Har bodd med samboer i snart 4 år, og synes vi har vært flinke til å finne på ting samment tidligere, men det siste halve året synes jeg vi har vært lite kreative. Trenger derfor tips til ting vi kan gjøre sammen på en vanlig onsdagkveld, eller en kort helg. Ting vi har vært flinke til før: gå på kino, se film, være sammen med venner, gå tur... Føler det er mange ting vi kan gjøre, men at en da enten trenger masse penger for å kjøpe det (spill, tv-spill etc, lange turer ++) eller at en trenger bil, og vi har ingen av delene. Har mistet min kreativitet....trenger forslag....?!??!
Fantomina Skrevet 3. juni 2009 #2 Skrevet 3. juni 2009 (endret) . Endret 29. oktober 2015 av Fantomina
Fantomina Skrevet 3. juni 2009 #4 Skrevet 3. juni 2009 (endret) . Endret 29. oktober 2015 av Fantomina
Gjest GjestE Skrevet 4. juni 2009 #5 Skrevet 4. juni 2009 Tusen takk junimari for mange fine forslag. Jeg får aldri nok forslag, så kom gjerne med flere den som har....alt tas i mot med stor takk :D Gjerne litt kjæresteaktiviteter som ikke er helt vanlig hverdagsting....
Gjest Gjest_Elisabeth_* Skrevet 4. juni 2009 #6 Skrevet 4. juni 2009 Sykkeltur(forutsetter at dere har sykkel), gjerne med matpakke i sekken. eller nå i sommersesongen kan man jo putte engangsgrill/pølser i sekken. Fisketur (hvis det er noe vann i nærheten av der dere bor). Kortspill, fins en god del kortspill for to. Slå av tv, og PRAT sammen. Gå/jogge sammen hvis dere liker det. Det var det jeg kom på i farten:)
Tintin Skrevet 4. juni 2009 #7 Skrevet 4. juni 2009 Her var det mange kule ideer!! Det er gratis å være publikum på mange tv-program. Det er stort sett bare å sende mail (og det er ofte litt servering også), så det er jo også et forslag, om dere vil prøve noe nytt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå