Gå til innhold

Lamellgardiner

Anbefalte innlegg

Gjest Elastica
Skrevet

Noen som har tips til leverandør? Det må være skikkelig kvalitet.

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

skeidar har noen. trur det er bra kvalitet på de.

Gjest Gjest
Skrevet

vi har fra living og fornøyde med de. helt tette og robust kvalitet.,

Skrevet

De som leverer markiser har ofte lamellgardinger også.

Sjekk ut f.eks. hos Kjells Markiser

Gjest Elastica
Skrevet
De som leverer markiser har ofte lamellgardinger også.

Sjekk ut f.eks. hos Kjells Markiser

Takk for tips, det skal sjekkes ut. Jeg skal også sjekke ut møblesentrene, men innbiller meg at det er bittelitt mindre kvalitet, mulig jeg tar feil.

Gjest Gjest
Skrevet

kirsch er jo det beste da! super kvalitet. vi kjøpte de gjennom en lokal gardinbutikk. da kom de og tok eksakte mål og spesialtilpasset på lengder osv :) kunne velge farge, mønster osv. helt genialt! de kunne også henge de opp.

kjøpte på princess til et annet vindu, og det er en helt annen kvalitet assa! kan nesten ikke sammenlignes en gang...

Gjest Elastica
Skrevet
kirsch er jo det beste da! super kvalitet. vi kjøpte de gjennom en lokal gardinbutikk. da kom de og tok eksakte mål og spesialtilpasset på lengder osv :) kunne velge farge, mønster osv. helt genialt! de kunne også henge de opp.

kjøpte på princess til et annet vindu, og det er en helt annen kvalitet assa! kan nesten ikke sammenlignes en gang...

Hva er kirsch? Jeg trodde bare det var en type oppheng? :klø:

Gjest Gjest
Skrevet

kirsch er et merke rett og slett:

http://www.kirsch.no/

de er kjent for god kvalitet :)

de tilbyr alt innen gardiner, solskjerming osv.

på hjemmesiden ser du hvilke butikker du får tak i merket.

Gjest Elastica
Skrevet
kirsch er et merke rett og slett:

http://www.kirsch.no/

de er kjent for god kvalitet :)

de tilbyr alt innen gardiner, solskjerming osv.

på hjemmesiden ser du hvilke butikker du får tak i merket.

Tusen takk for tips - dette skal jeg sjekke ut!

Gjest Gjest_fargeglad_*
Skrevet

hei

Apropos lamellgardiner.....syns det er veldig fint. Vurderer å ha det i en trappeoppgang ( et stort vindu) men er i tvil om det passer huset.rødmalt hytteaktig hus med ruta vindu.........noen som har noe tips til hvilke gardiner som hadde passet?

Gjest Elastica
Skrevet (endret)

Problemet er at vinduene er så store, og dekker en hel flate. Da tror jeg faktisk (by second tought) at selv lamellgardiner vil bygge for mye i endene.

Jeg lurer rett og slett på om det beste er å ha enkle rullgardiner som skjermer for innsyn når vi ikke er der, og dropper gardiner rett og slett. Eventuelt noen helt florlette ordinære gardiner. :klø:

Endret av Elastica
Skrevet

Hmm, rullegardiner eller plissègardiner kan nok være løsningen her! Plissègardiner kan jo plasseres hvor som helst i vinduet, siden begge ender (oppe og nede) kan beveges individuelt..

Skrevet

Faber har veldig mye forskjellig når det gjelder lamellgardiner og andre gardinløsninger. www.faber.dk

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...