Gjest Gjest Skrevet 3. juni 2009 #1 Skrevet 3. juni 2009 Har lurt litt på denne, men er usikker. Hva synes du?
Gjest Malen Skrevet 3. juni 2009 #2 Skrevet 3. juni 2009 Har ei flaske stående, liker den ikke. Synes lukten er for søt, men jeg er også veldig kresen på parfyme da..
Gjest SmallTalk Skrevet 3. juni 2009 #3 Skrevet 3. juni 2009 Jeg synes den er altfor søt, og nesten litt kvalmende. Liker bedre friske dufter som DKNY-Be delicious o.l.
Dynamikk Skrevet 4. juni 2009 #4 Skrevet 4. juni 2009 Enig, den er fryktelig søt. Passer best til litt yngre tenker jeg..
Lillefleur Skrevet 4. juni 2009 #5 Skrevet 4. juni 2009 Jeg synes den lukter veldig søtt om man bare lukter på flasken, men hvis man bare tar på et spray så lukter den nydelig:)
Gjest Gjest Skrevet 4. juni 2009 #6 Skrevet 4. juni 2009 Jeg synes den er altfor søt, og nesten litt kvalmende. Liker bedre friske dufter som DKNY-Be delicious o.l. Jeg har begge og synes at det er HELT omvendt. Blir kvalm av Be delicious, så den bruker jeg ikke...
Gjest Dora Flanica_ikke innlogget Skrevet 4. juni 2009 #7 Skrevet 4. juni 2009 Jeg har den selv, et bomkjøp om jeg får si det. Parfymen var først søt og god på meg, etterhvert ble den skikkelig bitter og luktet gammeldameparfyme. Helt feil lukt på meg. Men det kan være at den er riktig for deg, ingen parfyme reagerer likt på alle mennesker.
Gjest Gjest Skrevet 5. juni 2009 #8 Skrevet 5. juni 2009 Jeg syns ikke den lukter godt. Jeg kjøpte nettopp den nye Gucci Flora som jeg er fornøyd med
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå