Gå til innhold

Fleshlight fra erotikknett

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Kjøpte meg en fleshlight (Sjømannsbrud) fra e-nett,må si jeg ble overrasket hvor deilig den egentlig var.

Saken er den at dama har pratet om og kjøpe en sånn til meg for at hun skal bruke den på meg,nå tør jeg ikke fortelle at jeg har kjøpt en.

Det jeg egentlig er redd for er at jeg kommer fortere med den enn jeg kommer med henne,alle skjønner vel hvilke følger dette vil få om det skjer,syns jeg hører henne....så den er deiligere enn det jeg er :fnise:

Om hun skulle kjøpe en så blir det vel veldig vanskelig og nekte henne og bruke den på meg,jeg får jo bruke alskens apparater og dubbeditter på henne.

Føler graven er påbegynt allerede :(

What to doo?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_mann28_*
Skrevet

Kommer dama di kjappere med duppedittene enn når du gjør det med henne med penis/fingre/munn? Hvis ja, så er jo dette fair & square.

Uansett, så ser jeg ikke problemet. Dama di bruker jo leketøy, så hvorfor skal ikke du få lov?

Kjør på.

Skrevet

Hva med å fortelle henne at du har kjøpt noe fra nettet som dere kan kose dere med i kveld? Siden hun hadde lyst til å kjøpe en slik en til deg, så kan hun jo ikke mene at det er feil at du har kjøpt en selv...

Hvis hun lurer på når du kjøpte den, så kan du jo ta en hvit løgn og si at du hentet den på posten i dag, og pakket den ut, men at du ikke har prøvd den enda, du vil at hun skal være med når du prøver den ;)

At du kommer fortere med fleshlighten enn du gjør sammen med henne hadde jeg ikke tatt så veldig tungt selv hvis det hadde vært snakk om samboeren min... Jeg kommer tross alt fortere hvis han bruker en vibrator på meg enn hva jeg gjør sammen med han, rett og slett fordi den treffer andre punkter enn hva penis gjør...

Alle vet jo, eller burde vite, at sexleker som dildo/vibrator og fleshlight er laget av en eneste grunn, for å få folk til å komme ;)

Skrevet

1. En fleslight er vel ingen sjømannsbrud. En sjømannsbrud er en dukke.

2. Kjøp nå ting fra et annet sted enn møkka-erotikknett.

:-)

• Liker 1
Gjest Gjest
Skrevet
1. En fleslight er vel ingen sjømannsbrud. En sjømannsbrud er en dukke.2. Kjøp nå ting fra et annet sted enn møkka-erotikknett.

Samme nytta,bare i en forminsket utgave :fnise:

Skrevet
Kjøpte meg en fleshlight (Sjømannsbrud) fra e-nett,må si jeg ble overrasket hvor deilig den egentlig var.

Saken er den at dama har pratet om og kjøpe en sånn til meg for at hun skal bruke den på meg,nå tør jeg ikke fortelle at jeg har kjøpt en.

Det jeg egentlig er redd for er at jeg kommer fortere med den enn jeg kommer med henne,alle skjønner vel hvilke følger dette vil få om det skjer,syns jeg hører henne....så den er deiligere enn det jeg er :fnise:

Om hun skulle kjøpe en så blir det vel veldig vanskelig og nekte henne og bruke den på meg,jeg får jo bruke alskens apparater og dubbeditter på henne.

Føler graven er påbegynt allerede :(

What to doo?

hehehe :) Ta ikke sorgen på forskudd går nok bra..kommer du lettere av den får du prøve deg på noe sånt som "ja, men du har jo større dildoer enn ustyret mitt, og kommer lettere av dem enn meg, det betyr jo ikke at de er bedre enn meg for det"...noe sånt kan du kanskje si :)

Gjest KateW
Skrevet

Kunsig vagina er sjømansbrud... Kunstig dame er oppblåsbardukke. Men samme det.

Gjest Flode
Skrevet

Du kan jo også si at når du er inni henne holder du igjen for å forlenge nytelsen hennes også, mens med denne har du bare din egen nytelse å tenke på... En annen grunn du kan bruke er at det er det litt ulovlige ved å bruke en sånn som gjorde at du kom kjappere... :sengekos: Sannsynligvis syns hun det bare er spennende at du har kjøpt en sånn du kan "overraske" henne med...

Skrevet
Kunsig vagina er sjømansbrud... Kunstig dame er oppblåsbardukke. Men samme det.

Uenig. Oppblåsbardukke = sjømannsbrud. Men ja - samme det. Vi vet hva det er, uansett :-)

Men fleshlight ser jo faktisk litt kult ut. Synd de ikke akkurat er billige.

• Liker 1
Skrevet

Det er en sjømannsbrud ja. Hvordan skulle det gå om sjømennene skulle dra med seg en stor dukke?? hehe

Gjest HanSolo
Skrevet (endret)
1. En fleslight er vel ingen sjømannsbrud. En sjømannsbrud er en dukke.

2. Kjøp nå ting fra et annet sted enn møkka-erotikknett.

Trur ikke du helt vet ka du snakker om, erotikknett er vel landets beste netthandel innen sånt.

Jeg anbefaler erotikknett på det sterkeste..

Endret av Helen
Gjest fuktig_blomst
Skrevet (endret)
Trur ikke du helt vet ka du snakker om, erotikknett er vel landets beste netthandel innen sånt.

Jeg anbefaler erotikknett på det sterkeste..

Jeg er en aktiv bruker av erotikknetts forum, chat og SHOP...

skjønner ikke hvorfor man ikke bør handle der...har selv handlet veldig mye der inne...god service på tlf...hurtig levering...kvalitet produkter..og veldig bra beskrivelse av produkter(noe som jeg har opplevd andre steder kan være meget mangelfull)...

har ikke selv noe erfaring med flash light, men har gjennom min rolle på chat prøvd å sjekke litt ang det og de jeg har pratet med har vært meget fornøyd med dem...:)

Det å eksprimentere med leker sammen som par er jo bare utrolig deilig...man trenger litt ekstra krydder inne i mellom....og hva som om du kommer tidligere enn ellers...det er jo noe nytt og spennende...har nok en innvirkning det..

tror ikke at det blir noe annet problem enn litt humor inn i alt...noe som også er bra...hun og kommer vel kansje fortere med visse dildoer/vibber...det gjør i hvertfall jeg inne i mellom....hehehe

Endret av Helen
Gjest LonelyAngel
Skrevet

Kan jeg få spørre hvorfor du kommer fortere med Fleshlight enn dama de?

greit at visse dildoer og vibratorer treffer lettere punkter enn kjærestens penis, men hva gjør fleshligten, treffer den kanskje lettere punkter? :fnise:

Gjest CrazySexy
Skrevet

Hei!

Må bare si at jeg har vært veldig fornøyd med erotikknett og har brukt det fast i flere år! Varene kommer fort og diskre! De har også bra priser på varene og et ganske stort og kvalitetsvbevisst utvalg!

Tilbake til topic:

Det hender jeg også drar fram litt leketøy i senga med min kjære. Om jeg kommer fortere eller ei kommer jo ann på hele settinga. Noen ganger er en jo mer tent enn andre ganger. Kanskje bare det at hun bruker fleshlighten på deg er i seg selv er noe som tenner deg og gjør at startsskuddet blir litt fort da. Tror ikke det byr på problemer, og dersom det skulle bli det så er det jo bare å si at du ble veldig tent da hun lekte med deg slik!

Lykke til :)

Gjest Gjest_Merete_*
Skrevet (endret)

Fast forumbruker eller ei, Erotikknett.no er veldig bra.Service, varene og selve nettsiden i seg selv, jeg har ikke noe å klage på! Om det er noe galt med en forsending, eller mangelvare, får en beskjed om at det er null problem, og VIPS, et par dager etterpå ligger det en pakke i posten.

Men tilbake til tema: Jeg synes ikke at å ta med et leketøy eller to i senga på denne måten er noe negativt. Er jo helt naturlig! vi jenter gjør det selv , så hvorfor skal ikke dere?

Tenker dama tenner på dette hun også..Og dersom det går galt, og du kommer litt for fort, så er det jo bare til å få henne til å komme, med bruk av leketøy, tunge eller hender:DTipper hun blir fornøyd jeg:D

Endret av Helen
Skrevet

Siden erotikknett.no på en måte har blitt litt tema her, så vil jeg si at jeg er kjempefornøyd med den siden. Jeg har handlet en del i shoppen der og er enig i det de andre sier. Det er diskre pakker, varene kommer veldig kjapt, det er utrolig bra service, greie priser og den ene gangen noe gikk i stykker fikk jeg helt ny vare etter et par dager. Dette var ikke noe jeg ba om, men jeg ville gi en tilbakemelding og fikk som svar at de sendte meg en ny.

Når det gjelder fleshlighten så ville jeg bare blitt glad om partneren min ville inkludere meg med noe han tente på å bruke. Så lenge du bruker leketøy på henne, så burde det jo gå begge veier. Du kan jo bare si til henne at du kom over en du syns så grei ut og kjøpte den siden dere allerede hadde snakket om det? Jeg tror ikke du skal ta sorgene på forskudd. Det kan jo hende hun overrasker deg? Jeg syns du i hvertfall skal gi henne en sjanse og heller ta ting som de kommer :)

Lykke til!

Skrevet
Uenig. Oppblåsbardukke = sjømannsbrud. Men ja - samme det. Vi vet hva det er, uansett :-)

Men fleshlight ser jo faktisk litt kult ut. Synd de ikke akkurat er billige.

Fleshlight er dyre fordi de er kvalitetsvare! Man betaler for kvaliteten. Disse kommer i fra USA, og finnes i mange forskjellige varianter og fasonger. Og farger. Det siste er at man kan kjøpe fleshlightvagina fra kjendis kvinner. Er man homoseksuell kan man få kjøpt en rompefleshlight.

Det finnes mange utvalg for kvinner og. Du kan få en "ekte" penis varient, hvis du ønsker det:

http: // www.fleshlight.com/mr-limpy/

Anbefaler fleshlight jeg, nærmere ekte vare kommer man ikke! ;)

Skrevet
...

Alle vet jo, eller burde vite, at sexleker som dildo/vibrator og fleshlight er laget av en eneste grunn, for å få folk til å komme ;)

Eller som fleshlight har som mål, og gjøre at vi menn blir mer utholdend i senga.

http: // www.fleshlight.com/stamina-training-unit/

;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...