allyhoo Skrevet 3. juni 2009 #1 Skrevet 3. juni 2009 Har nå lest meg blind i alle trådene her som omhandler brudesko, og jo mer jeg søker på nett jo mer frustrert blir jeg... Er på jakt etter sko med rund tupp, men finner ingen som jeg liker som har lav nok hel. Noe i samme stil som sko nr BS03 her: Brudesko Siden det er mange av dere her på forumet som er veldig flinke til å lete frem ting, så legger jeg nå min skoskjebne i deres hender.
Gjest Gjest Skrevet 3. juni 2009 #2 Skrevet 3. juni 2009 Jeg har kjøpt sånne sko, hos Brudehuset i Bergen. Kanskje du kan høre med de? De måtte bestille inn til meg da, og det tok 2 mnd før jeg fikk de!
smilefiskeb Skrevet 3. juni 2009 #3 Skrevet 3. juni 2009 Du kan sjekke ut denne sida : http://wiggins.no/produkter/else/# tenker då spesielt på sko nr 4 frå venstre i andre rekka.
Gjest Gjest Skrevet 3. juni 2009 #4 Skrevet 3. juni 2009 hva med disse?? http://www.abelone.no/nettbutikk/tilbehor-...n-rainbow-club/
*selma Skrevet 3. juni 2009 #5 Skrevet 3. juni 2009 (endret) jeg har kjøpt sko hos brudekjolen i oslo. de har 5 cm høye hæler og ligner veldig på de du har bilde av. husker bare ikke hva de heter (har ikke fått dem enda)men hvis du bor i oslo er ihvertfall det et tips Endret 3. juni 2009 av *selma
Kristi Skrevet 3. juni 2009 #6 Skrevet 3. juni 2009 Jeg har kjøpt sko hos www.justprettystore.com Tok ca. 1 uke fra jeg bestilte til de lå i postkassa mi. Der kan du søke på hælhøyde bl.a.
allyhoo Skrevet 4. juni 2009 Forfatter #7 Skrevet 4. juni 2009 Tusen takk for gode tips Begynner å haste litt, er bare 1 måned til bryllupet... Er kjipt å bo i en liten by som ikke har noen butikker som selger slikt...
Devilina Skrevet 4. juni 2009 #8 Skrevet 4. juni 2009 Jeg bare sier EBAY!!!!! Har sett sånne sko der. Selv bestilte jeg derfra, ikke helt like, men med rund tupp de kom helt fra kina. Tok 5 dager så hadde jeg de. Ikke ble det dyrt heller
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå